Kan het nog haast niet geloven... Zit nu vier dagen voor mijn NOD, vanmorgen een licht streepje op de KV- test. Vanmiddag met een CB-digital getest en die geeft gewoon duidelijk zwanger aan!!! Waaaah
Blike gefeliciteerd , Enne we lopen helemaal gelijk ! Ik ook vanmorgen eerst kv 2 voor 5 en daarna ook maar cb . Helemaal te gek hé . Nu maar hopen dat alles goed blijft gaan !! Geniet ervan ! Groetjes Janine
GEFELICITEERD MEIDEN 8)8) Hebben jullie ook foto's van de testen? ik ben heel benieuwd hoe duidelijk het streepje is als de digitale zwanger aangeeft!
gefeliciteerd meis @puella de digitale geeft zwanger/niet zwanger aan in woorden dus vandaar dat ie ook digitaal wordt genoemd hihihi
Nou dat bedoelde ik niet.. weet ik ook wel ha ha!!! Ik bedoel: hoe duidelijk het streepje is op de kruidvat, als de digitale zwanger aangeeft
dit was mijn KV streepje van vanochtend... goed loeren hoor dames Bekijk bijlage 108885 verbaasde mij ook wel wat dat CB een paar uurtjes later al zwanger aangaf!
Ik zie het kv streepje trouwens wel hoor. Die van mij - 4 dagen voor NOD - was net zo, kijk maar in m'n album. Geweldig voor je
Hallo! Ik heb vanmorgen (3 voor NOD) positief getest met de predictor test. (zie foto) En na 30 sec was het al een hele duidelijke positieve test. Nu ga ik samen met met vriend zaterdag de CB digitale test doen met zwangerschapsindicator. (gewoon omdat ik die al in huis had en we dan een beetje een indicatie hebben hoe lang we zwanger zijn)
Ik doe mee! Vandaag, 3 dagen voor NOD getest met CB digital. En gaf ook zwanger aan. Kan het eigenlijk niet geloven, ben 4 weken geleden gestopt met de pil.
wow das echt in ronde 1 raak! gefeliciteerd! Ben oook zoooo blij, maar kan het eigenlijk nog steeds niet geloven!!!
Jij ook gefeliciteerd natuurlijk! Volgens de berekening zit ik nu op 3 weken en 5 dagen. Durf mijn banner nog niet aan te passen. Ga zondag nog een test doen. Sloeg echt stijl achterover (en manlief ook) bij het zien van de test.