4 dagen voor NOD een lichte streep?!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door september1909, 15 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. september1909

september1909 Actief lid

27 mrt 2009
    453
    0
    0
    Ow ik zie t al. 4 januari. Ieieieiie

2. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

9 dec 2010
    3.297
    96
    48
    Ja 4 januari hoop ik!
    Ik heb al een paar miskramen gehad, dus ik hoop dat deze keer goed mag blijven gaan.
    Heb nu ook medicatie, dus hopelijk doet het zijn werk!

3. september1909

september1909 Actief lid

27 mrt 2009
    453
    0
    0
    spannend hoor. ik ken het gevoel. heb ook eerder een miskraam gehad met 7 wkn van een eeneiige tweeling :(

ik vind het ook heel eng om nu weer die eerste drie maanden door te komen. pfff.. heb gelukkig 3 mei een echo, en dat is de termijn dat er hartactie is, dus hopelijk is dan alles goed en uiteraard bij de volgende 13 mei (intake) ook.

4. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

9 dec 2010
    3.297
    96
    48
    Ja het blijft spannend, maar zolang er geen bloed te zien is ga ik ervanuit dat alles gewoon in orde is.
    Als het bij ons allebei goed gaat zijn we een beetje tegelijk uitgerekend toch?

5. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

gefeliciteerd zijn mooie testen geworden

6. september1909

september1909 Actief lid

27 mrt 2009
    453
    0
    0
    Thanks ellen.

Ja dreamz dat klopt. Ik ben rond 27 dec uitgerekend. Alleen zal ik een week eerder een geplande keizersnee krijgen. Mijn bekken zijn te klein dus ik zal nooit een vaginale bevalling mogen. Om de weeen voor te zijn word ik in week 39 weer mamma.

Leuk he, dat we tegelijk oplopen, lekker elkaar op de hoogte houden van alle kwaaltjes en kriebeltjes. Hihi

7. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

9 dec 2010
    3.297
    96
    48
    Hihi ja September, vind ik ook!

8. september1909

september1909 Actief lid

27 mrt 2009
    453
    0
    0
    Nou heb eigenlijk nog niet zoveel kwaaltjes... s morgens voor t opstaan wat krampjes alsof ik ongie moet worden en na t eten wat krampjes, verders niet zoveel. En jij?

9. september1909

september1909 Actief lid

27 mrt 2009
    453
    0
    0
    Ow vergeet ik je nog fijne paasdagen te wensen. Haha bij deze dan maar.

10. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

9 dec 2010
    3.297
    96
    48
    Ik heb veel last van duizelingen en de hele dag een beetje gerommel in mijn buik. Kan m ook met geen mogelijkheid inhouden haha. En als ik een drukke dag gehad heb, dan voelt mn onderbuik gespannen. De meeste kwaaltjes komen met een week of 6.

11. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

9 dec 2010
    3.297
    96
    48
    Haha bedankt meid, jij ook hele fijne paasdagen! Ik ben nu onderweg vanuit Amsterdam naar huis. Kga strakjes een heerlijk bakje koffie drinken en verder lekker relaxen! Heb best wat drukke dagen achter de rug, dus vanavond en morgen blijf ik lekker thuis! Lekker een beetje mutsen haha, heerlijk vind ik dat!

12. september1909

september1909 Actief lid

27 mrt 2009
    453
    0
    0
    Ja dat gevoel ken ik. Ik kan morgen pas lekker mutsen vandaag nog 2 verjaardagen en morgen lekker vrij. Dan maar even met de bezem door t huis en dan lekker met mijn ranja en een rietje in de zon met die kleine. Hmmmm.

13. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

9 dec 2010
    3.297
    96
    48
    O lekker meid, ik mag morgen weer gaan werken.
    Ik hoop dat het morgen wel wat koeler wordt!

14. september1909

september1909 Actief lid

27 mrt 2009
    453
    0
    0
    Ik zal aan je denken, hihi. heb een baan waarbij de tijd snel gaat? Ik wel hoor. Ik werk als office manager bij een organisatie die voornamelijk voor de overheid werkt gelukkig 20 uur, want er is werk voor 60 uur voor me. Pffff. Maar goed beter te druk dan te rustig, toch

15. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

9 dec 2010
    3.297
    96
    48
    Hoi meid, ik werk op maandag en vrijdag en gelukkig gaat de tijd daardoor wel heel snel.
    Ik werk op een vakantiepark in de huishouding! Super gezellig met al die meiden hihi.

Zeker goed dat ze meer werk voor je hebben dan je contracturen, zo ben je in ieder geval zeker van je baan!
    Hoe wil je dat doen na je bevalling met werk en opvang?
    Fijne dag morgen, geniet er lekker van!

16. september1909

september1909 Actief lid

27 mrt 2009
    453
    0
    0
    morgen je officiele NOD dag!!!! ieieiieieie en ik heb een tempstijging waargenomen bij je, jemig wat een schieter zeg. leuk he.
    Altijd fijn om te weten dat ie de hoogte in blijft rond je NOD. stelletje eigenwijssies zijn wij om nu al te testen. hihi.

lekker zeg, lekker 3 dagen achter elkaar vrij. heerlijk.

ik werk nu de maandagen en woensdagen heel de dag en vrijdag een halve.

Mijn dochter gaat de volle dagen naar mijn ouders en de vrijdag past manlief op. die heeft een eigen bedrijf in de it en kan makkelijk vanuit huis werken en werkt dan de vrijdagochtend thuis.
    heerlijk is dat, geen gezeur en hoge kosten.

na de bevalling zou ik de vrijdag niet meer willen werken, maar nog wel 2 daagies. vind het heerlijk ook even eruit.
    niet dat ik niet van die kleine geniet, maar vind het gewoon lekker om ook een wereldje buiten de luiers en was te hebben. haha.

en jij? hoe zie jij het voor je?

17. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

9 dec 2010
    3.297
    96
    48
    Nee hoor meid, ik ben al 2 dagen na mijn nod, want ik heb een luteale fase van 11 dagen. ;)
    Heb vanmiddag wel een klein bloedpropje verloren.
    Hopelijk betekent het niks...
    Ik weet nog niet wat ik met mijn werk ga doen, het is waarschijnlijk dat ik na de bevalling stop...

18. september1909

september1909 Actief lid

27 mrt 2009
    453
    0
    0
    Hey meis,

Alles nog rustig daar? Niets meer verloren hoop ik. Mooie banner hoor, staat je goed. Hihi.

Hier ook alles goed, wel zenuwachtig voor dinsdag... maar goed, heb ergens gelezen dat na het zien van een kloppend hartje de kans op een miskraam nog maar 5% is... dat lijkt me een prima houvast voor goede hoop, toch.

Lekker hoor dat jij straks bij je kindje blijft. Ik zal nog wel 2 daagies blijven werken. Voor de lol en voor de extraatjes. Maar wie weet vind ik het toch te leuk en belangrijk en blijf ik thuis. Ik zie t nog wel.

Fijne dag morgen!

19. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

9 dec 2010
    3.297
    96
    48
    Hoi meis,

Hier gaat ie goed, niks meer verloren en de testen blijven knallen, dus ik maak me niet druk.

Ik wil je niet ongerust maken, maar ik heb bij alle 3 de miskramen een kloppend hartje gezien, dus pin je niet teveel vast op dat percentage.
    Wat krijg jij je echo vroeg?

Ik doe mee met de predict studie in het erasmus, dan krijg ik van wk 7 tm 12 wekelijks een 3d echo! :D
    Nog 2 weken en 5 dagen voor de eerste echo! :)

Fijne weekend meid!

Deel Deze Pagina