Vruchtbaarste dag gehad?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Vrouwtje25, 4 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vrouwtje25

Vrouwtje25 Actief lid

25 feb 2015
    230
    102
    43
    Vrouw
    Zelfstandige
    Purmerend
    Hey dames!

Ik ben nieuw hier , ik volg regelmatig verschillende onderwerpen,
    En nu heb ik zelf een vraag , hopelijk hebben jullie hier enigszins antwoord op:)

Ik ben een vrouw van 25 en samen met mijn heb ik een prachtig gezin met 2 mooie kindjes, meisje van 4 en jongetje van bijna 3.

Nu is het zo dat ik niet meer aan de pil ben sinds de geboorte van onze zoon ivm hormonen etc.

Nu kreeg ik sinds een paar weekjes weer "kriebels"
    Voor een derde..
    Mijn man is niet van het plannen, maar ziet het ook nog wel zitten zo'n kleintje erbij.

Nu had ik sinds een dag of twee vruchtbaar slijm en gister avond
    op zijn meest zeg maar, toen hebben we ook gevreeën , (sorry voor de details) hij is op mijn buik klaar gekomen en over mijn hand heen,
    Toen zat ik met die natte hand even aan mezelf zeg maar..
    Het is er dus wel ingekomen uiteindelijk.

Nu vanochtend heb ik helemaal dat slijm niet meer.
    Het is ng wel helder maar dat is het dan ook.

Nu is mijn vraag : denken jullie dat gisteravond mijn vruchtbaarstedag was en heb ik vanacht/ vanochtend mijn eisprong gehad?
    Omdat ik nu dat slijm niet meer heb?

En denken jullie dat ik zwanger zou kunnen zijn zoals we het nu hebben gedaan?

Bedankt alvast voor al jullie antwoorden!

Vrouwtje25

2. Tralalala

Tralalala Fanatiek lid

29 dec 2012
    1.968
    1
    36
    Zuiden van NL
    Je hebt het in het verkeerde subforum geplaatst, dit hoort bij 'zwanger worden' :)

Maar ik denk dat de kans op een zwangerschap vrij klein is. Denk dat het moment wel goed was, maar op je hand klaarkomen en dan via die hand bij jou naar binnen, geeft veel minder kans dan gewoon in jou klaarkomen. Het kan wel, maar de kans is klein. Er gaan al vele zaadjes verloren op het moment dat ze de buitenlucht in geschoten worden, zeg maar ;)

3. Vrouwtje25

Vrouwtje25 Actief lid

25 feb 2015
    230
    102
    43
    Vrouw
    Zelfstandige
    Purmerend
    Bedankt tralalala !

Ik had een berichtje inderdaad dat ie verplaatst is :)
    Moet nog even wennen hier hihi
    Toen we zwanger werden van onze zoon was ik 1 keer een pil vergeten en alsnog in genomen maar heel ff te laat.. En toch raak.

Je weet het nooit, maar ik ga maar niet vanuit inderdaad ;)
    Al was het op mijn vruchtbaarste moment,
    Had nog even een beetje gegoogled en uitgaande van die info heb ik idd net de eisprong achter de rug.

Bedankt voor je reactie !

Deel Deze Pagina