Weeral een teleurstelling

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Purplegirl89, 15 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Purplegirl89

Purplegirl89 Actief lid

29 feb 2016
    148
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag dames,

Ook weer deze maand was het niet raak... Ik raak telkens zo hard teleurgesteld als ik m'n duiveltjes zie! We zijn al zo lang aan het proberen. En het wil maar niet lukken. Vraag me af waarom bij alle anderen wel en bij ons niet! Elke keer weer dat slechte gevoel. Elke keer vallen en opstaan...

Wat kan ik doen dat het mss toch een keertje zou lukken?

2. teuntje83

teuntje83 Fanatiek lid

11 nov 2015
    1.891
    82
    48
    Heb geen wijze raad, maar ik snap je gevoel helemaal..
    klote hè :(

3. Purplegirl89

Purplegirl89 Actief lid

29 feb 2016
    148
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja soms is de teleurstelling zo groot dat je spontaan begint te huilen als je andere kinderen ziet. En dit is helemaal niet meer ok...

Teuntje83 hoe lang zijn jullie al bezig?

4. teuntje83

teuntje83 Fanatiek lid

11 nov 2015
    1.891
    82
    48
    'Pas' een maand of 11.
    heb al een kindje van 2,5. Hij is heel makkelijk binnen 3 maanden 'gemaakt'.
    Nu is er Pcos geconstateerd. Heb lange onregelmatige cyclussen.
    De tijd gaat zo hard op deze manier.. :(

5. Rietje001

Rietje001 Actief lid

22 mei 2015
    133
    99
    28
    Vrouw
    Sudwest Fryslan
    Ik ken het gevoel zo goed. Wij zijn nu 18 maanden bezig (2x vroege MK) en deze week weer ongesteld. Uit bloedonderzoek bleek dat ik een B12 tekort heb, wat een mogelijke oorzaak is voor de MK's. Ik krijg nu injecties om dat weer op peil te krijgen, dus hopen dat dat helpt.
    Maar het is zo frustrerend en ik word er ook verdrietig van, in mijn omgeving is de een na de ander zwanger en ons lukt het maar niet. :'(

6. teuntje83

teuntje83 Fanatiek lid

11 nov 2015
    1.891
    82
    48

Knuffel voor jou :(

7. suusinfuus

8 nov 2015
    64
    1
    0
    NULL
    Rotterdam
    Ik snap je zo erg... ik ben afgelopen weekend ook weer ongesteld geworden. Heb maar een lekker wijntje gepakt voor het eerst weer sinds ik gestopt ben met de pil. Die vraag waarom wij niet en andere zo makkelijk stel ik mezelf ook zo vaak...:(

8. Kangerootje

Kangerootje Fanatiek lid

24 dec 2013
    3.291
    1.491
    113
    Vrouw
    Ik herken het meid.
    Dus ik probeer maar gewoon nergens meer op te rekenen en focus me op mijn werk en andere activiteiten...

9. Annemiek125

Annemiek125 Niet meer actief

Sterkte, elke maand dat het niet raak is, is gewoon kl.te! :( Hoe lang zijn nu nu bezig? Wij zijn straks bijna half jaar bezig, wat eigenlijk nog niet zoveel voorstelt. Maar als je dan leest dat die in ronde 1 zwanger is geworden en weer een ander ook, of in ronde 2, dat steekt gewoon. Voelt soms zo oneerlijk, ik snap je gevoel wel! *knuffel!*

10. FrWentel

FrWentel Niet meer actief

Ik ben dan nog niet zo lang bezig. Maar ik ben ook telkens zo teleurgesteld als ik ongesteld word. Ik kan me niet voorstellen hoe dat moet zijn als je al langer bezig bent..:(

Ik hoop dat het snel raak mag zijn voor ons allemaal!

11. Perdiz

Perdiz Bekend lid

19 okt 2015
    963
    6
    18
    Nou écht hè, alwéér die teleurstelling en iedereen buiten lijkt wel zwanger. Overal om me heen berichtjes van foto's van een kindje met een bordje in hun handjes dat ze grote broer of zus worden.
    Aaaaaaaaasaargh!
    Waarom moet de wereld zo hard en confronterend zijn?

Ik snap je zo goed meid..... ik ga nu "pas" ronde 12 in, agelopen ronde bijna 2 weken bruinvelies/roodverlies ......
    Hoop vervaagd en vervaagd en vervaagd..... word dit jaar 34.
    Tik tak tik tak tik tak......

Fijn dat er een forum is waarop je openlijk mag balen en je frustraties mag uiten. Waarop we elkaar toch weer moed inpraten en weer hoop door krijgen .
    Waarop we elkaar begrijpen en troosten en waarop we ook kunnen lachen om blije en grappige verhalen. Waarop we veel leren.....

12. twins2009

twins2009 Bekend lid

10 nov 2012
    563
    2
    0
    Ik ken je gevoel. Hier inmiddels in ronde 18 beland en ik zal wel weer door moeten naar ronde 19. Ik begon echt de hoop te verliezen in ronde 16 maar bleek toen eindelijk zwanger. Werd wel een miskraam. Het gaf me wel weer veel hoop want ik weet nu dat het dus nog wel kan.

Hopelijk snel voor ons allemaal een mooie positieve test.

13. LeonieJasper

14 jun 2016
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ken het gevoel heel goed :( Elke maand weer zo teleurstellend, zo vaak het gevoel gehad van nou nu moet het raak zijn maar nee weer ongesteld. Wij zijn nu 20 maanden bezig maar nog steeds geen resultaat.Ik houd maar in mijn achterhoofd van misschien heeft het met de pil te maken die ik meer dan 15 jaar heb geslikt....

14. Purplegirl89

Purplegirl89 Actief lid

29 feb 2016
    148
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jullie zijn allemaal zo lief e! Ben echt blij dat ik niet de enige ben! Want echt alles rondom me heen vertelt precies iets anders. Elke keer een dipje. Hopelijk duurt het niet meer lang! Ga er deze maand weer voor gaan. Jammer dat het altijd zo lang duurt.

Dikke knuffel aan iedereen!

15. Draakje82

Draakje82 Lid

28 apr 2015
    64
    0
    0
    Delft
    Hi,

Ik weet niet of ik mag reageren omdat ik op dit moment zwanger ben, maar herken wel het gevoel van zou het ooit lukken. N totaal ben ik bijna vier jaar bezig geweest om zwanger te raken. Eerst met mijn ex waarbij ik drie keer iui heb gehad. Die relatie zat allen niet lekker waardoor ik nu denk dat mijn lichaam er nog niet klaar voor was. Met mijn huidige man heb ik nooit de pil gebruikt ivm tumoren die groeien op hormonen. Het duurde meer dan een jaar voordat ik zwanger raakte. Helaas is ons kindje vorig jaar te vroeg geboren. Daarna heb ik twee chemische zw gehad.precies een jaar later (na mijn eerste zw) ben ik opnieuw zwanger geraakt en gelukkig gaat alles goed.

Ik hoop dat het voor jullie allemaal ook mag lukken om zwanger te worden en negen maanden te blijven. Dikke knuf.

16. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Hier al 2 jaar bezig. Iedereen om je heen raakt zwanger. Wanneer is het ons gegund

17. Natasja20

Natasja20 Lid

13 jun 2016
    24
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heel herkenbaar allemaal...wens je heel veel sterkte 🌷

18. Natasja20

Natasja20 Lid

13 jun 2016
    24
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wauw zonnetje... Ik lees je onderschrift... wat heftig allemaal!!!

19. suusinfuus

8 nov 2015
    64
    1
    0
    NULL
    Rotterdam
    Wat ik ook zo vervelend vind is het goed bedoelde advies: je moet er niet zo mee bezig zijn... dat doet soms zoveel pijn... ik praat er al niet meer met vriendinnen over elke keer een steek in me hart als ik iemand dat hoor zeggen... ik klap tegenwoordig dan gelijk dicht. Ik snap dat als je er 24/7 mee bezig bent dat dat tegen zou kunnen werken maar soms wil je gewoon even tegen iemand kunnen praten als je net weer ongesteld bent geworden... tuurlijk ben je er dan mee bezig want dat betekent nou eenmaal niet zwanger... maar dat snappen ze dan niet

20. romyatilla

romyatilla Fanatiek lid

22 jan 2015
    1.325
    14
    38
    Vrouw
    Zaandam
    Het wilde bijna een jaar niet lukken.. Ik slik nu Maca pillen van Joyfit en 13 dagen later een positieve test.

Deel Deze Pagina