Hoi hoi, Vannochtend heb ik met ochtendurine een clearblue zwangerschapstest gedaan. In eerste instantie zag ik alleen de horizontale streep die niet zwanger betekent. Toen ik anderhalf uur later nog eens keek, zag ik een heel licht horizontaal streepje. Maar het is echt super licht, zo licht dat je het in de eerste oogopslag niet ziet. Mijn vriend ziet wel wat ik bedoel, maar denkt dat het niets is. Wat denken jullie? Ik heb het geprobeerd te fotograferen, maar ik krijg onscherpe foto's. Kan het zijn dat je een ontzettend licht horizontaal streepje ziet, terwijl je niet zwanger bent? Zo erg dat afwachten.. Groetjes van Tante29
helaas is anderhalf uur na het doen van de test buiten de afleestijd en dan is de test niet meer geldig... je kan beter over 2 dagen nogmaals testen en dan binnen de tijd kijken, ik hoop dat er dan een mooi lijntje staat voor jullie!
Misschien over een paar dagen nog eens testen? Wie weet meid!! Ik hoop het voor je! Helaas telt anderhalf uur later niet...
Helaas moet je hem sowieso als negatief beschouwen, omdat het lijntje er pas na anderhalf uur was. Over een paar dagen nog maar eens proberen dus. Succes, ik hoop dat het raak is.
Clearblue staat helaas bekend om die vage lijntjes. Ik heb ze met regelmaat gehad, terwijl in onvruchtbaar bleek te zijn. Los daarvan moet je een zw-test echt alleen binnen de gestelde afleestijd lezen. Daarna zijn, zeker de vage lijntjes, ongeldig. Ik duim alsnog voor goed nieuws over een paar dagen!
Bedankt voor jullie reacties. Ik weet niet of het streepje binnen 10 minuten te zien was, ik heb hem na 2 minuten weggelegd en anderhalf uur later pas weer gekeken. Ik had zelf inmiddels al gevonden dat het onbetrouwbaar kon zijn. Dus gaan we er nu nog maar even vanuit dat ik niet zwanger ben en wachten we echt de NOD dag af, dat is woensdag/donderdag. Wish us luck! Welke zwangerschapstest te koop bij kruidvat is een goed alternatief? Groetjes tante29
CB staat bekend om indroogstreepjes, zeker na 1,5 uur. Ik duim dat je over 4 dagen alsnog knal positief test!
Vandaag weer getest (1 dag voor NOD) en het is toch echt zo! Volgens mij ben ik zwanger. Yes Yes Yes. Hopelijk gaat mijn zwangerschap voorspoedig. Ik ben zo happy