Wie heeft enig idee? Ik gebruik nu de ovutesten van midstream vanaf dag 10. De eerste dagen was het streepje vrij licht, zaterdag was hij even donker als de controlestreep, dus ik dacht hij is positief (tijdens mijn vorige zwangerschappen gebruikte ik ook al ovutesten). Zondag was de teststreep veel feller nog als de controlestreep. Vervolgens maandag, dinsdag, woensdag, donderdag en vandaag ook nog. Ik snap er helemaal niks van........ Wie kan mij helpen?
Vervelend, hè, die ovutesten?? Wat ik regelmatig voorbij heb zien komen, is dat een zwangerschap er ook voor kan zorgen dat je ovutest posi is. Mss een zw.test doen? Kun je al zwanger zijn...kan nu niet zien op welke cd je zit?!
probeer eens een zwangerschapstest... pas ook zoiets meegemaakt met een collega en die was hartstikke zwanger.
Ja dat hoor ik dus wel vaker, maar ik kan nog niet zwanger zijn, nouja kan wel, maar 22 nov is mijn NOD. Ik heb geen foto's maar je moet je voorstellen dat de teststreep mega hard eraf springt in het roze en de controlestreep gewoon normaal is. Vandaag mijn laatste ovutest gedaan en die was wederom hetzelfde, nu al een week dus. Ik wacht nog maar een week af, kan nu toch nog niet positief testen neem ik aan.
ik heb dit verhaal zonet van iemand anders gehoort! toevallig maar die was dus wel zwanger.... succes
hi meis en heb je al een zw test gedaan? die van mij werden ook alleen maar donkerder en donkerder. als hij idd al zo lang donker is zou ik toch een zw test doen. die van mij knalde er ook uit en zie mijn banner