Help! Me borst lekt

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door TessMe, 15 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TessMe

TessMe Niet meer actief

Ik ben in augustus 2008 gestopt met de pil.
    Heb lange cyclussen gehad (zie onderschrift).
    Nu heb ik dus sinds gisteravond dat er een druppel witte vloeistof uit me ene borst komt! :confused:
    Ik schrok best wel. Heb dit nog nooit gehad. Als ik in me borst knijp komt er nog steeds wat uit. Het smaakt wat zoutig. :( Ook heb ik witte puntjes op me tepel en is hij wat donkerder.
    Ook ben ik sinds vandaag erg misselijk. Ben ik al een week erg moe.
    Ik ben 16 maart voor het laatst ongesteld geweest. En ben sinds een week of 3 bezig met etos zwanger worden.

Weet iemand wat het kan zijn? Volgens mij is het veel te vroeg om al melk te lekken, mocht ik dan al zwanger zijn toch?

Alvast bedankt! Tess

2. TessMe

TessMe Niet meer actief

niemand?

3. mas

mas Actief lid

26 jan 2009
    207
    0
    16
    ik herken het... ben niet zwanger en hoeft niets ernstigs te betekenen...

4. Whisper

Whisper Lid

27 jul 2008
    70
    0
    0
    Hoi, ergens hier op het forum staat een zelfde soort berichtje van mij van zo'n drie kwart jaar geleden schat ik. Ik had toen net m'n Mirena spiraaltje laten verwijderen en begon ook opeens vocht te verliezen uit m'n tepel als ik er in kneep. Later bleek dat ik (nog) niet zwanger was. Blijkbaar was de verandering in m'n hormoonhuishouding de reden dat m'n tepel begon te lekken.

Een maand later testte ik overigens wel positief en inmiddels ben ik ruim 34 weken zwanger. Gewoon de moed erin blijven houden dus! ;)

5. joanne1982

15 apr 2009
    72
    0
    0
    ik heb het altijd maar dat komt ook omdat ik al 2 kinderen heb als ik er in knijp heb ik altijd melk erin zitten het betekent niks en is niet enstig

6. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Hey Tess,

Het kan te maken hebben met een verhoogd prolactine gehalte. Ik heb het ook sinds een maand of 6. Het kan uit 1 borst komen, maar ook uit allebei. En het kan doorzichtig zijn maar ook wit. Ik heb ergens gelezen dat het aan te raden is niet teveel in je borst te knijpen om het eruit te knijpen, want daarmee hou je de 'productie' op gang. En als je het niet vertrouwd gewoon ff naar de ha gaan.

Groetjes,

Nen

7. TessMe

TessMe Niet meer actief

Hoi,

Bedankt voor de reacties!!
    Het is inmiddels al gestopt.
    Heeft totaal 2 dagen geduurt.

Liefs

8. Foxter

Foxter Niet meer actief

Had ik ook toen ik stopte met de pil, ligt aan je hormonen :)

9. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

ik denk dat als het van een zwangerschap zou komen het ook zoet zou moeten zijn.

10. joanne1982

15 apr 2009
    72
    0
    0
    hoi maar als het van een zwangerschap zou komen dan moet ze aan het eind lopen want dan kunnen ze gaan lekken en niet aan het begin haha

11. TessMe

TessMe Niet meer actief

Nee, ik denk dat het loos alarm was hoor. Haha. Maar omdat ik dit nog nooit meegemaakt had was ik benieuwd of meer meiden dit hadden. Ik ben sinds vorig jaar augustus gestopt met de pil. Dus dat is ook al een tijdje..

Deel Deze Pagina