Ik heb al veel gegoogled, maar daar word ik niet veel wijzer van, vaak zijn de onderwerpen gesloten zonder dat je het eind resultaat te weten komt. Dus hier maar even de vraag stellen. Ik heb 3 dagen voor NOD positief getest, een lichte streep, maar geen tuurstreep. Nu een dag na NOD negatief, of heel misschien een tuurstreep, maar dan wel echt heel hard turen! Beide keren met ochtend urine getest, en met dezelfde testen (Australische merk 1st response). Moet ik de hoop helemaal opgeven? Ach, ik gooi er ook maar even een poll tegen aan Ik hoop op veel reacties!
Bij mij waren het vals positieve streepjes met cb plus (oude variant) en de kv plus test. En de predictor early maar dat was gedaan met water ipv urine
Hoi Geen ervaring mee mss kun je een ander merk proberen? Waarom de australische test woon je daar? Sommige testen hebben meer hcg nodig dan anderen als het goed is staat het op de verpakking vanaf hoeveel ze meten heel gevoelig is bijvoorbeeld 10 of 15 hcg en 40 of zelfs 50 moet je echt wat verder zijn soms. Succes en anders(als je in australiƫ woont) even bij de medicare binnenstappen kun je terecht zonder afspraak he. Groetjes paula
Ja, ik woon inderdaad in Australie. Heb twee keer hetzelfde merk gebruikt met ochtend urine. De eerste was dus 3 dagen voor NOD licht positief, maar geen tuurstreep, echt wel positief zeg maar. De tweede vandaag gedaan 1 dag na mijn NOD en die is dus negatief, of met de allerbeste wil van de wereld misschien een superlicht tuurstreepje. Maar ik twijfel of het mijn fantasie is geweest Ik woon nogal ver buiten de stad dus kan niet zo maar even nog een nieuwe test halen. Ook medicare is ver weg, maar begrijp niet zo goed wat die voor me kunnen doen, want die vergoeden alleen doktersbezoeken enzo, maar die doen toch geen zwangerschaptesten Ik vraag me gewoon af of ik alle hoop moet gaan opgeven, en ik denk het eigenlijk van wel. Maar altijd goed om andere ervaringen te horen (lezen )
Mss is het nog te vroeg om naar medicare te gaan. Maar als je die vage testen blijft houden kunnen ze mss een bloedtest laten doen? Als je ver uit de stad woont kun je mss testen bestellen . Hoop ja zolang je geen bloed verliest en die vage testen heb is er zeker hoop sommige vrouwen maken langzaam hgc aan. Groetjes paula
Tja, maar als ik langzaam hcg zou aanmaken, hoe verklaar je dan die positieve test 3 dagen eerder? Ik denk dat mijn hoop vooral zou zijn dat de test niet goed was, of dat ik zelf op een of andere manier iets niet goed heb uitgevoerd ofzo. Maar ik denk dat die kansen allebei te verwaarlozen zijn Ik vermoed een vmk, dat het gewoon niet goed is ingenesteld. Maar ja, het lukt me gewoon weg niet om alle hoop uit te vagen totdat ik inderdaad echt gewoon ongesteld ben geworden. Ik hoop dus op een wereldwonder!
Hoe lang ben je van de pil/hormonen af ?? Weet je wanneer je eisprong heeft plaatsgevonden (ovu testen of tempen, dus niet aan het voelen van) ?? Het gelijk spreken van een vmk vind ik een beetje ver gaan! Een vmk is het pas als er een met zekerheid bevestigde zwangerschap is, die voor de 8e week fout gaat.
Ben al 10 maanden van de pil af, twee miskramen gehad in de tussentijd, dus dat kan het niet zijn. Ik gebruik ovulatietesten en weet precies wanneer mijn eisprong heeft plaatsgevonden en we hebben op de perfecte momenten geklust. Verder heb ik een aantal nogal hevig aanwezige symptomen gehad waardoor ik er in combinatie met die positieve test, behoorlijk zeker van was dat het dit keer raak was. Vmk is zoals ze het overal noemen als ik op het internet zoek. Ik vond het zelf ook een heftige term, vandaar dat ik er ook achter schreef dat het dus niet goed ingenesteld zou zijn
Wanneer was de ovu test positief dan ?? En staar je niet blind op de kwaaltjes hoor .. je lichaam kan je behoorlijk bedonderen!
Ik wil je niet ontmoedigen maar toen mijn testen lichter werden ging het toch mis. Ik hoop dat het bij jou wel goed blijft gaan. Veel zwangerschappen gaan voor NOD nog mis daarom raden ze ook altijd aan om pas na je NOD te testen. Ik duim voor je dat het goed komt!
Ja inderdaad, ik was ook vast van plan om niet voor mijn nod te testen. Maar toen iemand anders hier op het forum met precies dezelfde afwijkende symptomen na haar miskraam kwam en positief testte, heb ik het toch gedaan. Dom, ik weet het Tja, nou ja, ik begin er langzaam aan maar aan te wennen dat het gewoon over is. De symptomen beginnen ook af te nemen, dus dat zegt wel genoeg. Nu maar hopen dat de ongesteldheid gauw komt, en dan hopen dat ik de volgende ronde het hoofd WEL koel kan houden
Vandaag ben ik 15 dpo, ik had op maandag twee weken geleden een positieve ovulatie test en waarschijnlijk had ik dan op dinsdag mijn ovulatie. We hebben geklust op zondag en dinsdag.
Heb je na deze posi test nog verder getest ???? Het komt namelijk regelmatig voor dat het lh gaat pieken (en dus een posi ovu), maar dat het eitje niet springt .. vaak slinkt hij ets (gaat ook de lh piek weg) en probeert hij het een aantal dagen later opnieuw (weer lh piek). Je wordt dan dus ook later ongesteld! Je zou bij een volgende cyclus kunnen overwegen om ook te gaan tempen! Dit is de betrouwbaarste manier om achteraf een eisprong vast te stellen
Nee, niet verder getest omdat ik ook alle symptomen had van een goede eisprong, inclusief de ovulatiebloeding erachteraan op woensdag. Ik had net een minimaal beetje gekleurd slijm, verder zijn mijn borsten echt aan het 'slinken', veel minder gespannen en gevoelig. Dus het is me wel duidelijk. Helaas Ik hou het op mislukte innestelling. Dat houdt het nog een beetje hoopvol ook voor volgende rondes
Hoi, Ik heb het wel al is een keer meegemaakt, alleen ik had wel mijn eerste test pas gedaan toen ik 1 dag overtijd was. Bij mij was de reden dat dat gebeurde helaas omdat het mis ging.. 3 dagen na mijn pos. test. Ik hoop voor jou dat het goed komt!!
ik had 3 a 4 dagen voor NOD een licht positieve test en een positieve clearblue digital (zwanger 1-2 weken).. de dagen erna nog steeds licht posi testen maar ze werden ineens weer lichter,en na een paar dagen was CB ineens negatief en zette de 'ongi' toch door.. wat hierboven ook wordt gezegd, in zo'n ontzettend pril stadium gaat een zwangerschap regelmatig nog mis.. desalniettemin hoop ik dat het voor jou wel beter nieuws is hoor!
Tja, nou ik geloof er niet meer zo in hier hoor. Had net een klein beetje rodig slijm aan het wc papier, alle symptomen verdwijnen, het is echt wel een gedane zaak Hopelijk volgende ronde meer geluk En dit keer ga ik ECHT NIET testen voor mijn nod