4 dagen voor NOD maar wel positief!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Ann Lee, 4 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ann Lee

Ann Lee Lid

25 apr 2011
    91
    0
    0
    Noord-Holland
    Hoi allemaal,

Gisteren een zwangerschapstest gedaan. En ja hoor !!! 4 dagen voor NOD dat wel maar hij is echt positief. (ja oke eigenlijk moest ik wachten) Het zijn de van de kv 2 voor 5 euro. Heb er wel goede ervaringen mee. Vorige keer was deze ook als eerst positief! Helaas toen een miskraam gekregen.

Wat denken jullie? Morgen ga ik maar weer testen en dan kijken of ie donkerder is. Ben zo zenuwachtig.. ik hoop maar dat deze zwangerschap doorzet.:D

Meer mensen ervaring met te vroeg testen?

2. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Gefeliciteerd, hopelijk gaat het deze keer wel goed!

3. Locusta

Locusta Niet meer actief

Gefeliciteerd :D Ik zal voor je duimen!

4. w0nder

w0nder Niet meer actief

Gefeliciteerd :) ik teste 5 dagen voor nod positief met een kruidvat-test :D:D

5. meryem81

meryem81 Actief lid

1 jun 2011
    207
    0
    0
    Meid, ik hoop het voor je...

6. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Wat goed! Gefeliciteerd!

7. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Gefeliciteerd meid!!! Hopelijk gaat het goed! Ik had ook 4 dagen voor NOD de eerste posi test!!! :D

8. Ann Lee

Ann Lee Lid

25 apr 2011
    91
    0
    0
    Noord-Holland
    Oke bedankt allemaal!
    Vanmorgen weer een test gedaan en nog steeds positief.3 dagen voor NOD nu. Niet veel verschil van kleur!

9. Roos36

Roos36 Bekend lid

1 feb 2010
    581
    0
    0
    Van harte gefeliciteerd!!

10. chachake

chachake Actief lid

12 feb 2008
    333
    0
    0
    Proficiat met de positieve test! Hopelijk blijft het goed gaan!

Heb je trouwens geen foto?

Hier ook een testverslaafde.

Ik heb vandaag 9 dagen na ovulatie (9DPO) getest en dit is 5 dagen voor mijn NOD.

In het echt zie ik een haast onzichtbaar streepje, maar ik zie het wel. Op foto zie je het eigenlijk niet.

Morgen test ik normaal gezien weer. Hopelijk staat het streepje er dan wat duidelijker.

Vorige cyclus had ik ook vrij snel een streepje, maar dat is uiteindelijk na een paar dagen overtijd fout gelopen.
    Ik zet mijn foto van vanmorgen er nog bij :

11. chachake

chachake Actief lid

12 feb 2008
    333
    0
    0
    En zo ziet de test er vandaag uit, 10 dagen na ovulatie. Hopelijk blijft het goed gaan (ben in principe 3W3D):

12. missillie

missillie Fanatiek lid

12 dec 2008
    1.258
    0
    0
    Gelderland
    gefeliciteerd hopen dat alle ander inc. my self snel mogen volgen

13. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Gefeliciteerd! :D

14. pippie

pippie Lid

12 mei 2011
    61
    0
    0
    Hier ook 4 dagen voor NOD met kv25-test, licht streepje maar je hoefde niet te tuuren. Vanmorgen weer getest (2 dagen later) en al een stuk donkerder + van/mo ook een clear blue digital gedaan en daar kwam ook nog de bevestiging te staan. Donderdag heb ik mijn NOD.

Maar iedergeval Gefeliciteerd!!!!

15. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

gefeliicteerd. ik had ook 4 dagen voor nod positief getest (dacht toen op nod te zitten)

16. Romy83

Romy83 Lid

3 apr 2011
    82
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey,
    Vanmorgen ook getest, waarom weet ik niet! Ik had het idee niet zwanger te zijn en nu verscheen er bij mij ook een licht streepje!
    Ben ik nu zwanger, anders kan er toch geen streepje komen?

Dus om antwoord te geven;) Naar mijn idee kan het dus wel...ik vind het eng en spannend en weet ook niet of ik nu al blij kan zijn!

17. Ann Lee

Ann Lee Lid

25 apr 2011
    91
    0
    0
    Noord-Holland
    Mm Was dat ook met de kruitvattest 2 voor 5 euro? Ik vind die namelijk wel erg berouwbaar. Ik hoop het echt voor je!
    Ik heb gisteravond nog gestest en toen was ie nog steeds positief! Vandaag mijn NOD maar omdat ik nog maar 1 test heb doe ik die morgenochtend. Ik heb er een goed gevoel over maar durf gewoon niet te snel blij te zijn i.v.m de vorige vroege miskraam.
    Dit is een foto van mijn test 3 dagen voor NOD. Eigenlijk erg duidelijk zeg maar!!:D

18. Ann Lee

Ann Lee Lid

25 apr 2011
    91
    0
    0
    Noord-Holland
    @chachake

Bij jou zie ik idd ook een lichte streep. ! Super ik hoop dat ie snel duidelijker zal worden.
    Romy83 heb jij ook geen foto?

19. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Missnanny, gefeliciteerd! Is al goed duidelijk.

20. Romy83

Romy83 Lid

3 apr 2011
    82
    0
    0
    NULL
    NULL
    #20 Romy83, 7 jun 2011
    Laatst bewerkt: 7 jun 2011
    Missnanny; duidelijk gefeliciteerd!

Ik heb geen foto gemaakt. Het is echt een lichte streep, maar hij is er. Ik denk niet dat ik hem op de foto krijg...zal het zo eens proberen!
    Heb een vriendin hem laten zien en die was zeker dat het zo is. Zij gaf aan dat ze ook zo'n lichte streep had! Zij heeft er ook eentje gedaan om het verschil te zien en je kunt ze uit elkaar houden...
    Ik durf alleen nog niet te springen, is echt nog vaag....

ps, mijn streepje is hetzelfde als bij chachake..ik krijg hem alleen niet op de foto....

Deel Deze Pagina