wanneer starten met ovulatietesten

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by tita, Jun 9, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. tita

tita Nieuw lid

Jun 9, 2011
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi allemaal,
    ik ben nieuw hier dus hoop dat ik er een beetje uitkom met hoe het hier werkt!
    ik zit met een vraag. ik probeer al een jaar zwanger te worden maar helaas wil het niet zo lukken. ik heb een erg onregelmatige cyclus. de ene keer is ie 55 dagen, dan weer 108, dan weer 42 en dan weer 52 en ga zo maar door. hoe kan ik nu het beste berekenen wanneer ik moet starten met mijn ovulatie te testen?
    hoop op tips van jullie!thanks

2. Lady1985

Lady1985 Niet meer actief

Poeh, das idd erg lastig om dan uit te rekenen wanneer je moet beginnen... Als ik jou was zou ik uitgaan van de kortste cyclus die je hebt gehad. In de handleiding van de ovutest staat altijd een schema met het aantal dagen van je cyclus en de dag waarop je moet beginnen met testen (Als je bijv. een cyclus hebt van 28 dagen, begin je op dag 11 met testen)
    Het kan in jouw geval dan zijn dat je echt dagenlang achter elkaar moet testen, maar dan weet je wel zeker wanneer je ovu is. Ik zou je de testen van sensitest of zwanger&kids adviseren aangezien deze het goedkoopst en het betrouwbaarst zijn.
    Ik hoop dat je hier wat mee kan, succes!

3. hopenopwonder

hopenopwonder Actief lid

Jul 20, 2010
    323
    0
    0
    Tjeetje dat is inderdaad erg moeilijk. Uitgaan van je kortste menstruatie en dan blijven doortesten (zal wel een hoop geld gaan kosten alleen).
    Waarom ga je niet naar de dokter toe?

4. tita

tita Nieuw lid

Jun 9, 2011
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie reacties ik heb de testen van sensitest en ik ga denk ik dag 12/13 beginnen met testen, zit ik altijd goed!(hoop ik)
    Groetjes

Share This Page