hey meiden bedankt voor jullie reacties.... nou mijn ovutest is inmiddels positief, de lijn is niet donkerder, maar wel zeker net zo donker...en toch heb ik het gevoel ongie te worden......pfff word helemaal gek van mezelf, het hangt er nu echt om wat me temp morgen doet, want morgen is denk ik me nod en anders dus vrijdag.. maaruh maandag ook je nod, spannend!!!!!!!nog helemaal nergens last van dus??? jeetje snippie jij bent ook al lang bezig, pff wat ene geduld moeten sommigen toch opbrengen he, ben je in die rondes wel s een keer zwanger geweest, of niet?? liefsss
heb in totaal 4vmk gehad en toen ik nog aan de pil was een mk:S!die vmk's allemaal voor de 5weken. dus ik durf nu niet meer te hopen.als het nog 1keer fout gaat gaan ze me onderzoeken waar het aan ligt en ik moet sowiezo meteen bellen als ik positief test dan prikken ze meteen bloed. liefs
jeetje snippie wa een verhaal zeg, pff lijkt me ontzettend moelijk! maaruhh me ovutest is weer positief en me zwangerschapstest ook joehoeeeee ben ZWANGER!!!!! XXX
yeeeeeeeeeeeeeeeh meid ben zo blij voor je!!!!!!! echt waar!!!ga er heerlijk van genieten meissie. liefs
Wauwwww hoe wist je dat??? Vrouwen hebben voorgevoelens he.. Je voelt ht of je voelt het niet !!! Geweldiggggg geniet ervan !!!
heyyy meiden bedankt ga er zeker vn genieten, maar toch ook wel beetje angstig hoor.... kimzaa hoe wist ik wat??? ennuh over die voorgevoelens haha had idd wel een goed voorgevoel, maar bij me eerste zw niet, dat werd idd een ma, maar bij de 2e zw had ik wel een goed gevoel, helaas ook een ma, dus mijn voorgevoel klopt helaas niet ltijd!!! me man heeft nu voor t eerst wel een heeeeel goed gevoel, hopen dat zijn gevoel klopt haha