Gefeliciteerd Lieverdje..... Ja durf alleen nog niet te hopen...Doe donderdag ook weer een test en ja ben ook misselijk om alles, zelfs als ik eten kook hahahaha.... Ik ben dan 5 april uitgerekend...Zoooo spannend.... Liefssss
Laat ons weten hoe het gaat . Klinkt alvast positief het misselijk zijn. Heb ik ook . Als je zwanger bent kun je komen kijken in het forum april 2014 mama's!! Heb ik aangemaakt gisteren.
Lijkt me vreselijk, gelukkig heb je gezonde jongens! Hopelijk snel een nieuw en gezond wondertje voor jullie. Voor iedereen trouwens
Ik heb op mijn nod negatief getest, twee dagen later met 2v5 zo licht positief dat ik nog twijfelde en n daglater met CB digitaal positief 2-3 wk.
hey maris nee ik heb gister negatief getest sinds vanmorgen wel vreemde klachtwn maar ik denk dat me lichaam me voor de gek houdt. ik kijk het even aan tot de 25e en als mijn duiveltjes er dan nog niet zijn durf ik wel wen testje te wagen weer. maar als ik getest heb laat ik zeker een berichtje achter!
Heeey dames, hier weer berichtje van mij. . Nu nog 2 a 3 dagen voor NOD en nog steeds misselijk op domste momenten.. zoals etenstijd dan eet ik, en dan wordt ik eigenlijk gelijk al misselijk, ook de kookgeur al.. . Vaker naar toilet, noet zo fris ruikende urine en zweten wat ik nooit heb gekund. Morgen ga ik toch weer testje doen, zijn dan 2 dagen verder. Heb nog krampjes in mijn buik, onrustige darmen en een opgeblazene gevoel in buik.. ook net alsof buik strakker staat. .. hoop morgen zo op een test waar ik gewoon voor mezelf niet aan hoef te twijfelen ... hoe gaat het met jullie verder dames? ?? Ben zeer benieuwd ook naar shania morgen.. . Geen bloed is moed.. kusssss stefanie
ja echt wachten tot de nod ze zeggen dat je van voor maar op de meeste testen staat er dat je vanaf je nod moet wachten
vanmorgen met afvegen een beetje bloed helaas op naar ronde 5. nod is wel 2 dagen eerder dan verwacht
Hey shania, kan het niet gewoon innesteling zijn? ? Zo lang het niet meer wordt dan alleen bij het afvegen. Hier vanochtend testje gedaan van 2 v 5 euro trekpleister en die was nega..donderdag op officiele NOD maar weer testen. Onze kat wil nu ineens alles van me weten, was nooit zo behalve bij vorige zwangerschap. En krijg nu ineens witte bultjes op mijn tepels.. ook nooit eerder gehad.. . En zweten om het leven, wat ik ook nooit kon.. erg vreemd allemaal.. . Ach maar weer afwachten tot donderdag.. . Nog 2 dagen pfff.. . Kusssss