4 dagen voor nod negatief getest

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door shania26, 21 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stefanie912

stefanie912 Bekend lid

10 feb 2012
    707
    2
    16
    mag enorm graag knutselen, 3d en taarten maken met
    Friesland
    Hier helaas ook vanochtend wat roze bloedverlies tijdens afvegen. .. maar kan ook innesteling zijn. Zit nu op 13 dagen na eisprong dus wil mijn hoop nog niet opgeven eigenlijk. .. hoe is het nu met shania heeft het bloeden door gezet hoop et niet ook bij jou hopelijk niet door gezet maris.. .

2. Beachlover

24 jul 2013
    26
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend meiden! Mijn nod is zaterdag.. Early predictor test negatief vandaag maar daarvan las ik daarna dat ze niet heel betrouwbaar zijn. Iemand ervaring mee? Gister (bij gebrek aan beter) wel licht positieve ovulatietest gehad.... Pff afwachten...

3. stefanie912

stefanie912 Bekend lid

10 feb 2012
    707
    2
    16
    mag enorm graag knutselen, 3d en taarten maken met
    Friesland
    Hallo beachlover.... ook spannende tijd voor jou dus.. . Hier nog iemand die daarvan een foutieve test had.. . Was bij mijn dochter namelijk 12 weken zwanger voordat we het ontdekten omdat ik een cyste had en die test ook hele rijd negatief was.. .. toen voor echo controle gegaan ivm cyste kreeg ik doodleuk te horen dat er een perfecte zwangerschap van 12 weken en 2 dagen te zien was.. . Dus schok.. . Ook kon ziekenhuis niet verklaren hoe ik toch zwanger kon raken omdat door de cyste mijn lichaam geen eitjes aanmaakte en ik dus ook geen menstruatie kreeg. ... maar idd hier dus nog iemand waarbij die testen negatief bleven terwijl hcg wel op goede niveau zat qua zwangerschap.

4. Beachlover

24 jul 2013
    26
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wauw wat een verhaal! Vanmorgen kruidvat test gedaan (zijn nieuwe, niet meer 2 voor 5) maar negatief helaas . :( Iemand ervaring met deze nieuwe testen of ze net zo gevoelig zijn als de oude?? Nu maar wachten tot nod.. Mijn ovutest was op 13 juli positief, is dan nod deze zaterdag of zondag?

5. MariskaM

MariskaM Lid

22 okt 2010
    36
    0
    6
    Vrouw
    Stadskanaal
    Hoi dames,

Ik heb vandaag een testje gedaan, negatief. Was ook 4 dagen voor mijn menstruatie komt.
    Ik heb nog kans? Aangezien ik vorige week wel 2 dagen lichte roze afscheiding heb gehad, en 1 dag 2x bij het afvegen helder rood bloed. Als testen dan toch negatief blijven, iemand enig idee wat dit dan kan zijn? Heb wel steeds wat krampen/steken in mijn buik maar voor de rest nergens last van, ook niet van mijn borsten en dergelijke.

Deel Deze Pagina