Goedenavond, ik had een vraagje. Mijn ovulatie was 23 augustus. Ik hoor vrijdag ongesteld te worden, Alleen donderdag had ik opeens diarree sorry klinkt heel vies en mijn borsten werden een beetje gevoelig. Vrijdag had ik links onder in me buik bij me lies steekjes af en toe. Nu heb af en toe gewoon wat krampen onder in me buik en soms bij me lies niet heel erg. Me borsten zijn nog wel gevoelig en ik heb het gevoel dat me borsten ook wat zwaarder zijn en soms ben ik duizelig. En ik merk dat ik heel snel en om alles chagrijnig ben. Vandaag heb ik een cb test gedaan en die was negatief. Kan het alsnog zijn dat ik misschien zwanger ben? Heeft iemand dit ook mee gemaakt? En heeft iemand tips want het maakt me helemaal gek
Dan is je eisprong pas de 25ste (evt de 24ste) geweest en ben je dus niet 4 dagen voor NOD maar 6 dagen voor NOD.
Oh meen je niet, ja dit is de eerste keer dat ik en mijn partner het proberen maar vraag me echt af of het raak is
Het kan 2 kanten op. Vermoedelijk worden je symptomen veroorzaakt door progesteron (wat je lichaam aanmaakt na een eisprong) en die symptomen lijken erg op zwangerschapssymptomen.
Ja alleen heb dus vanochtend een vroege cb test gedaan en die was negatief dus kan het dan zijn dat ik nog te vroeg ben met testen?
Zeker. Je bent nu pas 8 dpo en de innesteling vindt plaats tussen 6 en 11 dpo. Daarna duurt het nog 2 dagen voor HCG meetbaar wordt in urine dus al had je een vroege innesteling, dan ben je nog steeds te vroeg. Ik zou over 3 of 4 dagen nog eens testen en het verder even laten rusten.
Maar ik ben niet misselijk het is echt gewoon een beetje krampen soms en een opgeblazen gevoel maar dat heb ik ook voor me menstruatie alleen dan echt 2 dagen voor dat ik ongesteld word en heb het nu al bijna een week en dat is het zelfde met me borsten het is allemaal veel eerder begonnen
Het zegt allemaal niks. Ik heb 5 jaar in een traject gezeten en heb heeeeel vaak vanalles gevoeld terwijl ik niet zwanger was. De afgelopen ronde voelde ik helemaal niks en was ik wel zwanger. En het kan ook andersom, dus met wel veel symptomen. Het enige wat je kan doen is afwachten. De bevruchting/innesteling is wel of niet gelukt en daar kan je niks aan veranderen.
Dit is ronde 1. Je let nu enorm op alle kwaaltjes, dus heel logisch dat je nu van alles voelt. Dat komt bijna altijd door het progesteron hormoon wat na een eisprong stijgt en zegt niks over een mogelijke zwangerschap. Zodra kwaaltjes door hcg komen, zal je positief testen . Ik zou over 3 dagen nogmaals testen of wachten of je binnen 6 dagen ongesteld wordt. Succes!
Ik heb dit ook ook af en toe ruim een week van te voren. Ik begrijp daarom je twijfel wel, het hoeft alleen niks te betekenen!
Ja alleen bij mij begint het 1/2 dagen van te voren en nu opeens een week, vind het gewoon lastig want wil het zo graag
Hayy , ik ben nog niet ongesteld, maar had dus vorige week wat ik ook eerder zei allemaal kwaaltjes maar sinds gisteren eigenlijk bijna niks alleen nog gevoelige borsten en wat ik nu heel er heb is pijn in mijn linker zij heeft iemand dat ook gehad want ik vraag me af of dat iets met dit te maken heeft? Ik heb ook helemaal niet het gevoel dat ik ongesteld ga worden
Nee ik ken dat niet (pijn in mijn zij). Je zit nu op 12 dpo, dus een menstruatie zal een dezer dagen doorbreken als je niet zwanger blijkt. Had je vandaag nog getest? Op 12 dpo hebben veel vrouwen al wel een lichte streep op de test.