Nog nooit eerder ovulatietesten gedaan en op internet lees je dat het streepje op de ovulatietest even donker of donkerder moet zijn dan het controlestreepje. I.v.m. Een miskraam die opgewekt is met cytotec ben ik mijn cyclus in de gaten aan het houden. Afgelopen 1.5 week waren de testen wit of met een minimaal licht streepje. Maandag vergeten te testen ( lekker slim ) en gisterochtend opeens een donkere streep, gistermiddag en avond weer en net nog steeds. Maar het lijkt alsof de streep toch iets lichter is dan het ander streepje of zou dit al voldoende zijn en is de eisprong dan toch geweest? Of komt deze dan nog? Wie heeft er meer ervaring mee en kan iets met deze foto en wil zijn info delen met deze leek ? Thanks!
Ik zou uitgaan van de donkerste streep en dan 24-48 uur later is de eisprong. Dus zou gewoon klussen en afwachten! Bij mij loopt hij altijd een beetje op. Als de donkerste streep geweest is wordt hij daarna wat lichter. Dat betekend niet dat ei dan is geweest, lh piek is dan geweest.
Ja er zit er geen een tussen waarbij de teststreep even donker is als de controlestreep dus negatief. Succes!
Wat gek... Net getest en nu is de streep nog maar heel licht... Net zoals vorige week een heel dun streepje. Wil dit dan zeggen dat ik geen eisprong heb gehad en deze later nog gaat komen?
'Officieel' zijn ze dan misschien nog niet positief. Maar dat wil niet zeggen dat het je piek niet is Ovulatie testen hoeven niet altijd te knallen. Hier was het soms een knaller en de andere maand niet. Toen laatst een vrij donker streepje maar nog niet even donker als de controle streep, toen met dezelfde urine getest met clearblue en had een mooie smiley, dus wel mijn piek! Ik vind jouw testen er best netjes uit zien hoor!