goedemorgen, vandaag kan ik testen gisteraaf kon ik het niet laten en een test gehaald van predictor, dit was rond 8 uur. deze was negatief vandaag nog geen duivels. zit nu te twijfelen of ik nog een test zal doen, want ben bang dat die van gisteraaf niet meetelt. nu ben ik vanmorgen 7 uur naar wc geweest en heb ik et 1 kopje thee op. is het dan goed om te testen? heb al paar dagen last van mijn borsten, niet constant maar beetje spierpijn gevoel? wit slijm. (geen rekbaarslijm maar meer tussen melk en slijm in (niet superveel) misselijk als ik opsta, daarna niet meer en heb steeds wat steekjes in mijn onderbuik. vrige week krom gelopen van het trekkerige gevoel in mijn baarmoeder de hele avond. de volgende dag weer uurtje krom gelopen van pijn in mijn zij, vooral mijn linkerzij en ben heel soms beetje duizelig. wat moet ik doen en wat denken jullie? groetjes
Yep, het beste is wel met ochtendurine. Maar nu kan eventueel ook of even urine sparen, dan is het wat geconcentreerder. Mocht er nu weer negatief uitkomen zou ik niet morgen weer testen, maar pas over een dag of twee. Anders kost het je alleen maar bakken met geld. Liefs, Duveldraakje
hoi hoi Je kan ook de testen halen van deze site in de webwinkel die kosten maar een paar euro en werken al 4 dagen voor je nod. (dan kan je nl ook wat vaker testen en kost t je niet zo veel) Ik denk dat je trouwens rekening moet houden met je langste cyclus en volgen s mij is dat bij jou 39 dus wacht nog even af voordat je jezelf helemaal gek maakt. Heel veel sterkte liefs faith
Ik ben nu ook 2 dagen overtijd, gisteren ook getest, ook negatief. Maar ben nog steeds niet ongi, voelt het ook niet, nog steeds symptomen; misselijk, moe, blahdiblah.... Morgenvroeg maar weer testen....
de predictortest heeft vrij veel hormonen nodig om positief te testen. het dubbele van een cb of kruitvat test bijv. dus haal een simpel eigenmerk teste, ze zijn net zo betrouwbaar en kosten een stuk minder
ik heb een test gedaan van clearblue gisteren. die was negatief. vanmorgen met de eerste urine getest en dacht echt dat ik een heel vaag licht dun streepje zag, maar mijn vriend zag niks ook zijn de duivels er nog niet... (of ze zouden deze maand wit moeten zijn, in plaats van rood )
kun je de test in je album plaatsen? dat wij mee kunnen kijken... ook al is nl n test heel licht vaag en amper te zien met je blote oog streep=streep knuffel little
kan helaas geen foto maken wacht wel tot het weekend ofzo met nog een test. ben zo bang voor nog een teleustelling
spannend lievemama! kan me heel goed voorstellen dat je nu bang bent om te testen. ik heb rond maandag mijn nod. liefst test ik dit weekend al, maar ben zo bang voor een teleurstelling..... had de afgelopen week zoveel klachtjes, waar ik helemaal niet bekend mee ben. deze maand hadden we ook voor het eerst een positieve ovu test van CB... weet hoe jeje voelt, je wilt zooooooooo graag! ik ben zelf heel bang dat ik mezelf gek maak met die klachtjes en dat er niets aan de hand is... het ene moment "weet ik het zeker" en het andere denk ik , doe niet zo gek je bent helemaal niet zwanger verheug je er maar niet op.....
vanmorgen nog steeds niks. alleen maar veel wit. en heb opgemerkt dat ik bij mijn borsten wel blauwe aders heb, maardat deze tot de schouders gaan? en mijn baarmoedermond kan ik niet meer voelen?
meis nog een paar dagen geduld. Das heel moeilijk, ik weet het, maar zolang er geen bloed is, is alles goed natuurlijk. Zaterdag zou ik er gewoon weer een test tegenaan gooien. Laat je t dan wel weten? Liefs, Duveldraakje
ja ik laat het wel weten, maar dat zal pas een dinsdag zijn dan waarschijnlijk. misschien dat ik anders morgen of zaterdag nog een testje doe. wil het zo graag weten.