Welke ovutesten gebruiken jullie? Welke raden jullie af? Met de zwangerschapstesten van z&k heb ik een slechte ervaring achter de rug. Daar heb ik geen vertrouwen meer in.
Ik had ovulatietesten van sensitest,vond ze erg fijn! Bleven wit als er geen eisprong was en liepen daarna mooi op
Ik heb ze altijd van clearblue gebruikt. Erg fijn en duidelijk, geen streepjes turen, vergelijken etc
De zwangerschapstesten van zwangerenkids zijn inderdaad niet zo betrouwbaar,vooral de gevoelige niet. De ovulatietesten daarintegen werken perfect.Gewoon de goedkope dipsticks.
Die van sensitest vond ik super! Heel duidelijk wanneer je knalt. Maar zal vast bij ieder wisselend zijn.
Heb besteld bij sensitest. Vond hun zwangerschapstesten wel goed. Weet enkel nog niet of ik al dat gedoe zie zitten ☺ Hopelijk laten ze niet te lang op zich wachten. Stel u voor dat ik voor de eerste maal in 2 jaat een korte cyclus zou hebben 😰
Ik zou zelf ook een onregmatige cyclus hebben. Ik vond het daarom juist fijn te weten wanneer ik ovuleerde. En het heeft heeel goed resultaat afgeleverd
Wanneer start ik best met testen? Voor mijn zwangerschap waren mijn cycli gemiddeld een 45 dagen. Sinds mijn bevalling waren ze niet korten dan 60 dagen. En dan sloeg ik de laatste maal zelfs nog eentje over ook. Ik heb nu enkele dagen geen bloedverlies meer en woensdag was mijn hcg 8. Dat zou tegen zaterdag toch al onder de 5 moeten geweest zijn zeker?
Ja ik deed vanaf het moment dat ik niet meer ongesteld was. Omdat ik die keer ervoor net na me ovu testen. Maar ik snap dat wanneer je een cyclus van 60 dagen hebt je daar niet echt op zit te wachten. Heb je eenig idee wanneer je eisprong ongv. Is? Dmv kramp etc? Het is een beetje proberen enzo. Van hcg waardes heb ik totaal geen verstand. Succes!
Hoi Loulou, Die van 123thuistest. Het zijn dipsticks, maar goedkopere heb ik niet gevonden. En het kan aardig in de kosten lopen als je - net als ik - het liefst maandelijks test. Ze hebben ook gewoon midstreams. Kijk maar eens. Veel succes en plezier bij het zwanger worden. Liefs
Iemand toevallig ervaring met core ovulatietesten? Kwam een aanbieding tegen van 100 stuks voor 28 euro.
De ene keer voel ik de kramp op het juiste moment. De andere keer klopt het niet. Ik weet door tempen dat mijn lf ook niet altijd gelijk is, die schommelt tussen de 10 en 14 dagen. Dat was dus de vorige keer. Nu heb ik er ik nog niet echt een zicht op. Het enige dat ik weet is dat het een nog grotere zooi is dan ervoor.