Goed, weer een raar iets: Ik heb dus nu de CB Digital gekocht met drie patronen (best duur, 3 testjes a 20 euro):x De test in het digitale venster zegt niet zwanger. Echter is er wel een licht streepje naast het controle streepje verschenen. Heb deze testen nog nooit gebruikt, dus mijn vraag is heel simpel: is dit normaal bij de testen van CB Digital? Iemand ervaring mee?
Je bedoelt als je de test eruit haalt dat er dan een streepje staat? Bij de digitale testen van cb mag je niet naar de trepen kijken, dit zegt niets. Helaas dus een negatieve test.
@kinderwens87: duidelijk (helaas uiteraard) Had even de hoop dat het testvenstertje eigenlijk het zelfde zou werken als alle andere testen met streepjes Greetzz
Je mag inderdaad niet naar de streepjes kijken op een digitale test. Ik vind streepjestesten fijner wat dat betreft.
@Bollen : ik moet eerlijk zeggen dat ik ook liever naar mogelijke streepjes "tuur" dan een text af te lezen Is nog voordeliger ook
Idd niet naar de streepjes kijken. Als dat streepje positief betekende dan had er ook wel gestaan 'zwanger'. Ik zou als eerste altijd met een streepjestest testen en als die positief is, daarna pas de CB. Is zo zonde van je geld anders!
@Iris balk: grappig... deze verwachtte ik al !! Ik ben daar vanmiddag ook achter gekomen... Toch wat vaker de gebruiksaanwijzing HELEMAAL lezen... Gelukkig heb ik er nog twee over, over een aantal dagen nog maar eens een poging wagen Greetzz
ik had met de kv 2v5 al een duidelijke streep en teste met clear bleu digital pas 1 dag na nod positief. die zijn helaas niet zo gevoelig
Haha ja erg he. Maar ik was ook een vroege tester....oa kv 2v5 maar dat werd me op een gegeven moment ook te duur en ging ik over op z&k midstream.dan de kv vanaf 9/10 dpo die zijn ook gevoelig. De cb zijn echt poepie duur.