Ik heb een hele lange cyclus deze keer (vandaag zit ik op dag 98) heb 2 weken geleden weer een ovulatietest gedaan, dacht namelijk door de 'klachten' een eisprong te krijgen... En toen heb ik dit getest. Morgen zou mijn NOD dan zijn. Voel me anders dan andere maanden, voor m'n menstruaties. Maar ben toch bang dat ik toch geen positieve test had toen. Of toch wel? Willen jullie meekijken?
Die middelste lijkt het meest te knallen, spannend hoor! Heb je geen zwangerschapstestjes in huis? Een dag voor nod testen kan niet zoveel kwaad. 😉
Heb ik in huis... Maar wou toch nog een beetje bevestiging hebben of jullie ook positief vinden m'n test en ik dus daadwerkelijk dit weekend m'n NOD heb!
Huppa testen meid! Als je kwaaltjes had van een ei en deze testjes dan kan het zomaar eens raak zijn! Ik ga heel hard voor je duimen 😘
Ja nooit zomaar je hoop verliezen, sommige dames testen pas op nod of zelfs daarna pas positief. Ik hoop het voor je! 😙
Heel stom. Maar zit nog voor m'n NOD. Dus blijf positief als m'n duivels er nog niet zijn.... 🤗
Dank je wel lieverd! ❤️ Maar komt goed. Blijf positief. En mocht het deze ronde niet raak zijn, dan gaan we naar de volgende ronde (maar dan hoop ik dat ik heel snel ongesteld word, zodat ik tenminste door kan)