Ik vond eigenlijk alleen oudere topics voor deze maand. Wij hebben besloten om in augustus voor een derde wondertje te gaan. We wachten nog even omdat ik de vorige 2 zwangerschappen best ziek ben geweest in het begin (HG) en mijn zoontje is begin oktober jarig, ik wil zijn eerste kinderfeestje liever niet missen en gewoon bij kunnen zijn. Gisteren de laatste pil van mijn strip gehad en ik begin niet weer aan een nieuwe strip om alvast een beeld van mijn cyclus te krijgen. Nog meer dames die het zo spannend vinden?
Wat leuk alatariel! 1e, 2e, 3e, 4e? Ik heb al ovulatie testen in huis zodat ik kan zien wanneer mijn eisprong ongeveer zal zijn.
1e, we zijn een hele tijd bezig geweest, helaas zonder resultaat. Dus nu na een paar maanden rust weer fris en optimistisch opnieuw beginnen. Ook bij mij liggen de ovulatietesten weer klaar, moet je eerlijk bekennen dat ik t flink spannend vind! En jullie de derde, spannend zeg, helemaal met je HG ervaringen bij je andere twee!
Ik kan mij indenken dat een pauze dan wel verstandig is. Geestelijk is het vreselijk slopend om elke maand weer een teleurstelling te hebben! Van onze eerste zoon was ik na 6 maand in verwachting en de tweede meteen in de eerste ronde, niet zo snel verwacht. Ik vond 6 rondes al lang! Hopelijk is het snel raak. Ik ben net in mijn pms en het hangt een beetje van cyclus af of wij er in augustus al voor gaan of in september. 3 oktober is mijn oudste zoon jarig en houdt zijn eerste kinderfeestje, dan wil ik liever nog niet ziek zijn mocht ik weer HG krijgen. Als mijn cyclus heel kort is dan wachten we nog even voor de zekerheid. Al ga ik er niet vanuit dat het direct raak zal zijn! Slik je ook foliumzuur of ben je hier ook tijdelijk mee gestopt?
Kan ik me heel goed voorstellen, je wil het eerste kinderfeestje van je oudste natuurlijk niet ziek zijn! Lijkt me vreselijk HG! Het was voor ons een beetje te veel elke maand weer die negatieve test...moet ook wel eerlijk bekennen dat ik het zelf gewoon even niet meer kon opbrengen. Maar hopelijk deze keer beter (we blijven hopen) en anders toch maar richting de gyn. Ben in de tussentijd maar wel gewoon doorgegaan met mijn prenatale vitamine (incl. foliumzuur) voor de zekerheid
Ik hoop niet dat ik het weer krijg, maar bij de 2e was het erger dan de 1e dus ik ga er toch wel een beetje vanuit. Ben sowieso al gevoelig voor hormonen, zodra ik in de stopweek van de pil zit heb ik weer last van acne. Veel van onze familie weten dat ook dus vraag me af of ik verborgen kan houden dat ik met de pil gestopt ben. Heel logisch dat het je teveel wordt na zo'n tijd. Ik zie ook dat je cyclussen best lang zijn... ik hoop echt voor je dat het nu snel raak mag zijn! Slim dat je door bent gegaan met de prenatale vitamine. Ik zal mij eens ik verdiepen wat ik het beste kan nemen.