Wie kan mijn helpen? Snap er niks meer van!

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by boefje1983, Apr 16, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. boefje1983

boefje1983 Actief lid

Apr 11, 2014
    356
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik snap er werkelijk waar niks meer van..
    Mijn cyclus was de vorige keer al korter 20 dagen, dus dacht ga maar weer tempen en ovutesten gebruiken, om te kijken hoe mijn cyclus is. Eerder ook ovulatietesten gedaan, spoorde zo mijn ei op. Ik had altijd een cyclus van 28 dagen.
    Temp. houd ik bij op mama apps, maar vriendin zei FF is ook goed, dus daar heb ik het ook ingevuld deze geven allebei aan dat ik mijn eisprong afgelopen zaterdag al gehad heb. Terwijl ik nog geen positieve ovulatietest heb gehad. En vanaf gisteren heb ik een hoop slijm verlies heel dun waterig.
    Zaterdag wel wat last van me buik gehad dacht toen dat het me darmen waren zou het dan toch van me eisprong geweest zijn?

Testen zijn allemaal op hetzelfde tijdstip genomen.

Kunnen jullie meekijken en zeggen wat jullie er van denken, moet ik nog gewoon door testen?

Attached Files:

2. Gertine

Gertine Actief lid

Feb 11, 2013
    471
    0
    16
    Female
    Verzorgende IG
    Wat raar dat het niet gelijk op loopt.
    Bij je temp kaartje denk ik ook dat je ei al geweest is omdat je nu echt hoger zit dan vorige week. En dat beide kaartjes aangeven dat je ei al geweest is.
    Maar als ik naar je ovulatietesten kijk dan vind ik die van 15-4 redelijk naar het positieve gaan. En dat icm met je beschrijving van je slijmverlies, lijkt het mijn dat dat je vruchtbare slijm is.
    Ik zou nog een paar daagjes doortesten.

Ik heb in het verleden ook getempt en ovutesten gebruikt, maar dit nog niet bij de hand gehad. Gebruikte ook FF en die klopte altijd met wat de ovutesten zeiden.

3. myka27

myka27 Fanatiek lid

Sep 6, 2012
    3,675
    2,325
    113
    Hmmmm dat is vreemd!!!

4. boefje1983

boefje1983 Actief lid

Apr 11, 2014
    356
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ik vind het zelf ook heel vreemd daarom dacht ik ook ik vraag jullie mening erover.

Heb echt zo iets van wat is dit nu weer.
    Vooral omdat mijn vorige menstruatie ook veel eerder kwam.
    Ik slik ook al jaren geen pil meer dus ontpillen kan het niet meer zijn.

Myka wat denk jij dan?

5. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

Aug 9, 2013
    3,721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Een troost en misschien ook wel iets lastigs; sommige vrouwen kunnen niet rekenen op een tempkaartje; ik bijvoorbeeld. Mijn tempkaart sloeg werkelijk NERGENS op. Toch zwanger :)

Ik zeg; ga uit van de testen :)

6. boefje1983

boefje1983 Actief lid

Apr 11, 2014
    356
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja dan ben ik blij dat we van het weekend en gisteren nog even geklust hebben:) En dan maar afwachten wanneer ik ongi ga worden

Share This Page