Deze maand wou ik eigenlijk geen ovulatietesten gebruiken. Mijn temperatuur deed raar, dus uit nieuwsgierigheid heb ik maandag testen gekocht om te kijken of m'n ovulatie al was geweest. Enkel de maandagvoormiddag bij de eerste test was hij volgens mij heel duidelijk positief. Ik heb de zondagavond en de maandagavond geklust. Was ik er nog net op tijd bij?? Heb een cyclus van 28/29 dagen. Gestart op 1oktober.
Niet iedereen krijgt gelijk antwoord 😉 Als je 1 test hebt gedaan is het Lastig te zeggen of dat de piek van je eisprong was. Wat bedoel je met gestart op 1 oktober ? De kans is aanwezig dat het lukt kans bestaat ook dat het niet is gelukt. Als op maandag je piek was dan springt je ei 24-48 uur later (piek is geen garantie voor een eisprong) Over 2 weken testen dan weet je het
Als je maandagmiddag een positieve ovulatie test had dan springt je ei dinsdag of woensdag waarschijnlijk, je hebt zondag en maandag geklust, het kan voldoende zijn. Maar kan ook onvoldoende zijn, lastig te zeggen Ik hoop voor je dat het voldoende was, maar probeer het voor nu los te laten want het moment is voorbij dus je kunt er toch niks meer aan veranderen Hopelijk over 2 weken een positieve zwangerschapstest.
M'n cyclus is begonnen op 1 oktober.. Heb meerdere ovulatietesten gebruikt, maar maar pas op de 17de, alleen die eerste gaf nog positief aan.. Wanneer was ik dan vruchtbaar?
Had nog een test liggen... Toch vlug nog even gedaan. Geen pennestreepje! Maar moest hem Er uit halen om hem op foto te krijgen. Wat denken jullie?
Is dit een ovu of zw. Test want in je andere topic had je een pennenstreep met de kv test. Ik neem aan dat t een zw. Test is en dan zie ik wel een dun streepje maar hij is nog erg nat
Ik zie links een tweede streepje. Alleen deze zwangerschapstesten zijn echt zo bagger. Je kunt beter Kruidvat 2v5 doen. Die geven trouwens eerder een duidelijke streep dan deze testen. Spannend meid! In je andere topic ook dit geageerd.
Op 17 okt een posi ovu is 19 okt je eisprong en dus vandaag pas 5 dpo. Het lijkt mij daarom onmogelijk nu al positief te testen op hcg.
Klopt. Een positieve ovulatietest geeft niet je eisprong zelf weer ookal is de ovulatietest dezelfde dag weer negatief! Het geeft alleen de LH-PIEK weer welke je eisprong in gang gaat zetten. De eisprong vindt uiterlijk 2 dagen later plaats en vanaf die dag begin je dan te tellen.