predictor early

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door mamavandanisha, 20 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavandanisha

21 feb 2011
    18
    0
    0
    NULL
    NULL
    heeft iemand ervaring met prodictor early?? ik heb gister nl zon test gedaan en er was een heel vaag streepje te zien...nou weet ik niet of ik daar van uit moet gaan.ze zeggen wel streep is streep maar blijft eng!!! dus alle (psitief of negatief) ervaringen zijn welkom

2. carlo1987

carlo1987 Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.043
    0
    0
    verzorging
    nijmegen
    ik hoor alleen maar slechte verhalen. hoor zelfs dat mannen er positief mee testen.

ik kan je als tip geven: ga de kruidvat 2v5 testen kopen, of die van trekpleister, dat zijn dezelfde. goedkoop en beter betrouwbaar.

3. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Ik ook negatieve ervaring, alwel een jaar of 10 geleden.

Testte mooi dik positief, en een uurtje of wat later werd ik gewoon hartstikke ongesteld.

Lees hier alleen maar zulk soort verhalen en dat ze van kraanwater al positief worden.

4. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Hier komt deze test nooit meer in huis , wij waren 11 jaar bezig voor de mmm in gingen. Ik was over tijd en teste posi met deze test . Mooi niet zwanger dus . Hij is zo vals als wat die test.

5. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    In december had ik ook een licht positieve test.
    Maar er stond duidelijk een streep,helaas was hij dus vals positief!

6. mama15

mama15 Bekend lid

29 mrt 2012
    546
    0
    0
    mijn kindjes
    limburg
    ik heb ook een negatieve ervaring met predictor had ook tot 2 x toe een streep maar was dus een valse uitslag ik ben er niet over te spreken

7. Magda

Magda Bekend lid

29 mei 2012
    524
    28
    28
    Hoi, ik heb er 3 weken gelden positief mee getest,maar ben niet zwanger, ik zou er nooit meer eentje kopen

8. sas27

sas27 Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.842
    9
    38
    Vrouw
    systeembeheerder
    overijssel
    heb deze 2x gedaan en hier wel positief!!!

9. nancy31

nancy31 Lid

23 mrt 2012
    36
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik ook heb er goede ervaringen mee , ik zou alleen wachten tot je nod want alles ervoor kan het nog mis gaan met inestelen en dat word je gewoon ongesteld dus ik zou de gewone van predictor pakken en niet de early

Deel Deze Pagina