Ik zie wel lijntjes op beide testen maar ik denk dat het beter vergelijken is als de beide testjes zijn opgedroogd..... Heb je ze beide met middag urine gedaan? En de ene is van gister, en de andere van vandaag?
klopt ene is van gister middag en de ander van vanmiddag. je kan ze allebei goed zien alleen niet op de foto haast te krijgen ik ga proberen weer een goede foto te maken.
Als je linker testje van gisteren is, dan lijkt de rechter wel wat lichter.... Daarom zou ik even een fotootje plaatsen van beide in 'opgedroogde staat'. Kan natuurlijk zijn dat deze test wat minder was, of je urine iets minder geconcentreerd...
Dit zijn ze in opgedroogde staat. En idd deze is lichter morgen ochtend hopelijk een wat donkerdere test
Het zijn twee positieve testen, maar voor NOD testen kan risicovol zijn. Morgen eens met ochtendtreinen doen. Ik duim voor je!
Sorry moest heel hard lachen om jouw reactie. Ik reis niet met de ochtend trein Haha ja ik weet de kans dat het fout gaat voor NOD ik ben ook blij wanneer het zondag is of maandag Rn dan begint de rest van de onzekere periode weer!
Zit je nu nog 1 dag voor nod? Ik vind het lastig.. Bij een goede zwangerschap had ik persoonlijk altijd oplopende streepjes. En nu twee keer een biochemische zwangerschap gehad (wel bevruchting geen innesteling) en die beide keren bleven de streepjes licht en werden ook weer wit. Twee dagen later ongi. Ik hoop dat dit niet voor jou geldt..maar ik geef je alleen mijn ervaring.