4 dagen voor nod

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door LadyTwilight, 11 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LadyTwilight

LadyTwilight Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.624
    0
    36
    zuid holland
    Ik zit 2 dagen voor mijn NOD. Ik vind het ook lastig hoor.
    Ik had met mijn eerste zwangerschap 4 dagen voor NOD een goede positieve test.
    Maar daarentegen zegt iedereen weer dit zijn goede strepen voor 2 dagen voor NOD.
    Ik kan niks anders doen dan afwachten dus dat ga ik nu dan ook maar doen :)

2. mup86

mup86 Lid

21 okt 2010
    83
    0
    0
    Ik had ook de vroeg getest en was niet zwanger..volgens de test.. maar ik bleef het gevoel houden dat ik zwanger was dus 4 dagen later was ik er zo klaar mee de kruidvat testen gebruikt en zwanger en toen zei cb ook zwanger 1-2 weken... Dus test niet te vroeg ik had ook getest op de dag dat ik meende ongesteld te moeten worden.. 4 dagen later was het wel bingo..

Ik zie op jou kruidvat testen wel streepjes dus ik zou even een 2/3 daagjes wachten ik weet dat is heeeeel moeilijk!

Succes ermee! maar ik zeg toch al heel zachtjes gefeliciteerd!

3. LadyTwilight

25 aug 2010
    1.624
    0
    36
    zuid holland
    Ik ga hoe dan ook niet meer testen. Zondag is mijn NOD en als die niet komt wil ik er best maandag nog een test ingooien om te kijken of de streepjes opgelopen zijn. Maar ik ga er nu gewoon vanuit dat ik zwanger ben. Op de foto zijn ze ook altijd lichter dan ze eigenlijk zijn.
    Zorgen maken doe ik toch tot mijn NOD. En na nod tot de eerste echo

4. LadyTwilight

25 aug 2010
    1.624
    0
    36
    zuid holland
    Overigens mocht ik zondag ongesteld worden zou ik dat erg vinden. Maar ben ik ook dankbaar dat ik deze mooie testen mag gezien hebben! Dokters gaven aan dat dat bij mij naar alle waarschijnlijkheid niet meer zou gebeuren ( ze hadden een extreme fout gemaakt in dossiers) maar mijn onzekerheid bleef.
    En nu ik deze mooie strepen zag heb ik eindelijk mijn bevestiging tuurlijk hoop ik met heel mijn hart dat er goed blijft lopen. Zo niet dan ben ik al blij weer met dit gevoel wat ik even mocht hebben!

5. Marieke502

Marieke502 Fanatiek lid

29 sep 2014
    1.493
    0
    0
    Gastouder
    Brabant
    *dikke knuffel* wat spannend allemaal. Ik hoop dat je testen op blijven lopen, want ik zie ook je streepjes :) en dat zou idd heel mooi nieuws zijn, zeker als het eigen niet meer zou gebeuren.

Deel Deze Pagina