Hier alleen maar positieve ervaring mee! Super snel resultaat, ook met heel vroeg testen. Nooit valse uitslag gehad.
Ze zijn zo gevoelig, dat ik nu 2 dagen vals testen omdat ik een late eisprong had ipv dat ik zwanger was. Dus ze kunnen wel licht vals testen.
Ik heb er 5 dagen voor NOD positief mee getest en die liep mooi op, zie afbeelding. Echter testte ik met kv2v5 ook al 5 dagen voor NOD positief (alleen die zijn stukje duurder). Ik vind het wel een aanrader, zie foto - op de foto zie je van 5 dagen voor NOD tm 1 dag na NOD
Ik kreeg hier altijd zo'n vaag indrooglijntje op, standaard na een paar minuten. Je kon wel duidelijk zien dat 't echt een indrooglijntje was trouwens
ik heb hier geen positieve ervaring mee, idd vaak vals positief! Als je graag dipstick wilt, dan zou ik eerder gaan voor die van sensitest. of gewoon de 2 voor 5 euro van kruidvat!
ik had vanmorgen wel een vaag lijntje op die test binnen de afleestijd... zit pas op 9 dpo ga vrijdag nog een keer testen maar dan met een kruidvat 2 voor 5