4 dagen voor NOD

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door beebj, 18 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Ik zie helaas niets.
    Zou overmorgen nog een keer testen.

2. Sylva

Sylva VIP lid

23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    Ik zie op je laatste foto's helaas ook niets :(

3. rianne2985

rianne2985 Niet meer actief

Sorry ik zie helaas ook niks :(

4. Juffrouwminoes

Juffrouwminoes Fanatiek lid

21 jan 2016
    1.416
    770
    113
    Ik zie op se bovenste foto wel iets

5. Baby dream

Baby dream Niet meer actief

Op de laatste zie ik helaas ook niks.

6. beebj

beebj Niet meer actief

Na bijna 25minuten, niets te zien. Ga nu maar gewoon zaterdag afwachten. Heb er geen vertrouwen meer in. Die 2 testjes van dinsdag waren vast spook testjes...

Heb ook echt zulke zere borsten, bah. Niet eens meer zozeer alleen m'n tepels, maar echt m'n borsten zelf.

Bijgevoegde bestanden:

7. beebj

beebj Niet meer actief

Het forum doet het weer, YES! Dat was even afkicken zeg, haha.
    Donderdagavond laat ineens heel veel buik krampen dat ik er eigenlijk al voor vreesde. Ik wist gewoon dat m'n menstruatie er aan kwam.

Vrijdagochtend waren de "menstruatie krampen" gelukkig weg. Maar wel heel de dag op de bank gelegen; onwijs misselijk, hoofdpijn en een druk rechts onderin m'n buik. Ik ging er gewoon vanuit dat het niets werd. Heb dit al "verwerkt". Donderdagavond rond 23u begonnen janken tot vrijdagochtend een uur of 5. Dus we kunnen weer verder.. Voel me wel een stuk beter nu! Het idee dat er geen 2017 kindje komt, hakte er vooral ff in.

Ben ook echt kwaad geweest op manlief. Die is zo positief. Jammer, hup, door naar de volgende. Maar man. Het mag gerust gezegd worden dat het kut is & mag daar best is om janken.. Soms wel enorm frustrerend dat hij zo positief is.

Maar heb in ieder geval niet voor "niks" de hele dag misselijk en met hoofdpijn op de bank gelegen.. Wat ik donderdagavond al voelde aan m'n buikkrampen, is bevestigd.. Bruinverlies sinds vrijdagavond.. Wachten tot ik echt ongesteld ben en dan op naar IUI 2.0.. Zei het al he.. Starten de malle molen straks gewoon opnieuw..

Van mij mag dit topic daarmee gesloten worden!

8. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.273
    2.975
    113
    Op verzoek van TS gesloten.

Met vriendelijke groet,
    Beheer Zwangerschapspagina.nl

Deel Deze Pagina