Hallo meiden, Momenteel +/- 6 wk zwanger. Sinds zondag bruinverlies (niet veel maar toch). Althans licht bruin/donker gele afscheiding in mn onderbroek. 3x met afvegen ook wat bruinachtig. Verder niet. Maak me toch zorgen. Heb geen krampen alleen mn eierstokken doen soms beide kanten zeer. En soms vervelende steekjes in baarmoeder. Zaterdag hebben we vroege echo staan ivm geschiedenis partiële mola zwangerschap. Wat ben ik bang zeg.
Hoi, heb ik bij mijn zoontje ook gehad rond deze termijn. Bleek in mijn geval om een vanishing twin te gaan. Zoonlief zat keurig op zijn plekje met een kloppend hartje. Bruinverlies hoeft niks te betekenen, dat gebeurt volgens mijn verloskundige (toevallig gisteren bij de intake nog naar gevraagd) best vaak bij zwangerschappen. Ik hoop voor jou dat het ook gewoon niks is en je een mooie echo met een kloppend hartje hebt!
Hier aanhoudend bruinverlies (en echt donker) en zelfs ook bloedverlies! Toch gisteren weer een mooie echo gehad! Het hoeft dus niets betekenen, maar begrijp dat je het liever niet ziet! Hopelijk zaterdag een mooie eerste echo! Succes!
Hoi hoi, Hier al twee weken bruinverlies.en.zelfs al twee keer rood bloedverlies. Vandaag met de echo was alles goed. Groetjes
Dankje dames dit geeft me toch weer een gerust gevoel. Vandaag ,tot nu toe, geen bruinverlies gehad. @dame82 jij hebt ook een lange weg moeten gaan voordat je zwanger was. Wij ook 3,5 jaar en 6iui gehad en daarna besloten net zn 3e verder te gaan. Tot ik onverwacht zwanger werd.
Wat bijzonder zo een wonder Hoe is het nu? Morgen de eerste echo he, spannend! Ja hier een lange weg afgelegd en een hobbelige start met al dat bruin/bloed. Nog steeds niet over tr! Nog ff doorbijten naar de 12 weken, hoop dan ook een beetje te kunnen gaan genieten. Jij veel succes en duim op een mooie mini op de juistw plek!
Wat lief dat je het vraagt. Het bruin is gelukkig al een paar dagen gestopt. Gister had ik enorme pijn aan 1 kant van mn onderbuik. De vk gebeld en mocht meteen komen. Er was een mooi klein vruchtje te zien met kloppend hartje! Morgen mogen we weer, die afspraak mocht blijven staan. Hopen dat alles weer goed is. Heb jij al een echo gehad?