Hoi meiden, Even mijn verhaal kwijt. Ik heb niet kunnen wachten en al getest en negatief. Maar nog helemaal geen menstruatiepijn alleen af en toe steekjes. Wie verwachten nog meer rond de 20e hun NOD? En hebben al getest? Kan het nog positief uitkomen?
mijn nod ligt rond de 19-22 juni, en vandaag ook tegen beter weten in getest, en ook negatief. Nou was ik toevallig net de beschrijving van de clearblue aan t lezen en daar staat dat bij 65% van de gevallen er 4 dagen voor NOD een positieve test is te lezen, eigenlijk niet heel veel dus. Ik ga er dus gewoon vanuit dat ik te vroeg ben geweest en ga 20 of 21 pas weer testen. Mijn motto: zo lang er geen ongi is, is er nog kans
Ik heb ook getest vanmorgen 3 dagen voor NOD maar helaas ook negatief.. Bij mijn vorige zwangerschap had ik 3 dagen voor NOD een negatieve test en 2 dagen voor NOD een positieve test.. Dus het kan nog makkelijk.. Ik ga morgen weer testen.. Ik ben zo benieuwd al een paar dagen misselijk.. dus ik hoop dat dat wat goeds betekend..
Losse NOD topics zijn niet toegestaan. Misschien kunnen jullie je bij de http://www.zwangerschapspagina.nl/nod-forum/515307-nod-lijst-16-t-m-30-juni-2014-a.html aansluiten. Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl