Hey! Ik vroeg me af of je 4 hele dagen last kan hebben van je eisprong? Ik heb nu al 4 dagen last van mijn liezen en onderrug..
Jaaaah! Heb ik ook gehad. Ik zit nog maar in de eerste ronde dus ik dacht dat het bij het ontpillen hoorde. Ik had krampjes in m´n onderbuik en steeds een hoop gerommel, 4 dagen lang, en daarna ging ineens m´n tmeperatuuromhoog dus m´n eisprong is echt op de 4 dag geweest!
Ja hoor, ik heb er elke maand 'last' van. Soms rommelt het wel een week. Ben er ooit door op de Spoedeisende Hulp beland, had zo'n buikpijn dat ik niet normaal kon lopen. De echo toonde bovenstaande aan.
Zou makkelijk kunnen meid. Heb je hem dan ook later? of heb je 4 dagen voor je vermoedelijke eisprong pijn in je buik?
Ook ik voel hem al dagen vantevoren aankomen. Soms wel 5 á 6 dagen voor de eisprongDe pijn is vervelend, maar het ook handig. Je hebt geen thermometer of ovulatietest nodig
Ik heb dat ook, last van m'n liezen en van m'n onderrug, t begint bij mij nu ook te komen en dat klopt want ik heb 1 deze dagen m'n eisprong, dus klussen maar
oh kijk aan. en ik dacht al, heb sinds een paar dagen last van m'n onderrug. m'n darmen en steken in m'n buik. dus het kan dat dit echt tekenen zijn van m'n ei. interessant.