Hallo, Ik vraag me het volgende af. Vandaag zou ik ongesteld moeten worden en heb ik een test gedaan. Een hele lichte streep wat dus betekent dat ik zwanger ben! Erg blij mee, maar ik ben benieuwd wat die lichte streep nu betekent. Had het geen donkere streep moeten zijn? Maakt mijn lijf wel genoeg HCG aan of is dit redelijk normaal?
Aller eerst gefeliciteerd met je zwangerschap! Het kan heel goed zijn dat je minder lang zwanger bent als dat je zelf denkt en dit kan de lichte steep betekenen. Als je over twee dagen nog een keer test dan moet hij donkerder geworden zijn.
"Licht positief is ook positief", zegt men altijd. Als je morgen nog eens test, dan zul je zien dat ie al dikker is.... Zo ging het bij mij ook! Ik heb na die lichte test een Clear Blue gehaald, en daarop kwam binnen een halve minuut 'zwanger' te staan, toen geloofde ik het pas echt! De volgende dag en de dag erna heb ik nóg een test gedaan en elke dag werd die streep dikker. Gisteren was er geen ontkomen meer aan!!! Als je nog maar pril zwanger bent, krijg je dagelijks meer hcg, dus vandaar dat de test morgen al een stuk duidelijker kan zijn. Dus ik feliciteer je alvast heel voorzichtig!!
gefeliciteerd had ik ook ja clearblue test is duidelijk zwanger komt er dan duidelijk te staan en hoelang al cleadblue digitale die had ook meteen gezegd dat verder zwanger was dan ik dacht.vind een perfecte uitvinding
gefeliciteerd had ik ook ja clearblue test is duidelijk zwanger komt er dan duidelijk te staan en hoelang al cleadblue digitale die had ook meteen gezegd dat verder zwanger was dan ik dacht.vind een perfecte uitvinding
Vandaag een veel donkerdere streep, dus zwanger ja! Nu nog de drie maanden door, daarin ben ik altijd erg voorzichtig blij. Heb al drie x een miskraam gehad. Maar goed, thanks meiden voor de antwoorden.
hey hoi gefeliciteerd!!! geniet van je zwangerschap meid! en idd een streep is een streep. als je over een paar dagen nog een test doet is het streepje wel donkerder. kus Wendy
Ik heb precies het zelfde, maar ik en mijn vriend twijfelen heel erg. Ik zou morgen mijn nod hebben en ik was veel te nieuwsgierig natuurlijk. Dus ik vanochtend gestest met de clearblue test waar zo'n kruisje op moet staan. De test lijn (horizonlijn)was heel duidelijk en de verticale lijn was heeeeeel licht. wij moesten echt heel goed kijken maar je zag m wel. Is dit dan wel goed??? Ben nu zo onzeker.... Gr
Hoi Balleke, Ik zou over een aantal dagen nog een test doen want mijn ervaring is inmiddels (hihi) dat hij dan donkerder wordt als je zwanger bent. Probeer je niet gek te laten maken, want je kan er toch niets aan doen. Makkelijk praten heb ik nu hoor, maar het is het enige advies dat ik je kan geven. En ja, het is een heerlijk gevoel als de streep donkerder wordt. Nu alleen die drie maanden doorkomen, na meerdere miskramen valt dat helemaal niet mee.
Ik probeer me niet gek te laten maken..hihi Nou ik duim voor je dat dit beebje wel blijft zitten. Is niet leuk om dit mee te maken. Gr
Hey meid nog gefeliciteerd... was het helemaal vergetene te schrijven Maar het is gelukt hoor!!!!! Ik ben ZWANGER!!! Whhaaaaa!! Ik had nu met digitale gedaan en daar stond binnnen 1 min zwanger.. Ben zo blij!!