Zwanger worden met stent ervaringen?? Trombose

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nanniie, 16 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nanniie

Nanniie Lid

3 mei 2011
    24
    0
    0
    moeder
    -
    Hallo!

Ik ben opzoek naar vrouwen die zijn zwanger geworden na plaatsen van een stent in de bloedvaten?
    Ik ben 25-11-2011 bevallen van een mooie gezonde dochter.

Helaas na 10 dagen ben ik opgenomen in het ziekenhuis met een baarmoederontsteking na een paar dagen bleek ik ook een Trombosebeen te hebben. 3 weken in het ziekenhuis gelegen en thuis ook nog een paar weken niet kunnen lopen en me dochter niet kunnen verzorgen.

Nu anderhalf jaar later heb ik nog heel veel pijn. Ik ben afgelopen week bij een Professor in Maastricht(AZM) geweest (3 en halfuur rijden voor mij). Daar heb ik allerlei onderzoeken gehad en blijkt dat vanaf me knie tot boven in mijn buik aan de rechterkant helemaal vol met trombose stolsels te zitten en in me bekken is het helemaal dicht. Me lichaam heeft een eigen bypass gemaakt.Heb heel veel grote spataders op me buik/lies/vagina/been. Maar die werken niet goed. Ik heb me rechterbeen 5cm dikker dan het andere been en altijd veel pijn.

Ik word over ongeveer een halfjaar geopereerd en dan gaan ze proberen me bloedvat open te maken en proberen een stent te plaatsen en via me lies gaan ze andere stolsels proberen te verwijderen.

We zouden heel graag een 2e kind willen. De artsen zeiden hier geen nee tegen maar zeiden wel dat er nog niet veel bekend is over zwangerschap met een stent. Ik hoopte dat er hier misschien mensen zijn of andere kennen die dat hebben meegemaakt? Of misschien over zwangerschap en bloedverdunners? Die moet ik dan ook bij mezelf spuiten.
    Hoop zo dat ik hier iemand kan vinden! Want kan bijna niks op internet vinden erover :(

Deel Deze Pagina