Lieve allemaal, Zoals een aantal van jullie wellicht weten ben ik al 3 (!) jaar bezig met mijn lieve man om zwanger te raken van ons eerste kindje. Ik heb een aantal keren een licht positieve test gehad waarbij e.e.a. helaas mis is gegaan. Tot mijn grote verbazing en blijdschap heb ik na twee wederom lichte testjes donderdag en vrijdag (2 en 1 dag voor de NOD) vandaag EINDELIJK een duidelijke heldere geen uitleg behoevende test in handen. *Gelukkig!* *Maar ook zenuwachtig... (al aantal keren mis gegaan helaas*
Oh mooie test!!! zie je duidelijk! van harte gefeliciteerd... geniet ervan het is jullie gegund na 3 jaar ... liefsss
Geen twijfel mogelijk, gefeliciteerd! Ik hoop dat je over 8 maanden een wolk van een baby in je armen houdt!
Mooie knal test hoor! Gefeliciteerd, het is jullie echt gegund. Ik hoop dat jullie straks een eigen wonder in de armen mogen houden!❤ Probeer er van te genieten, ook al is het lastig.. Liefs!
O wat fijn! Gefeliciteerd!! En logisch dat je het spannend vind nadat het al eens mis is gegaan... Wens je veel zegen en geluk toe en een hele goede (en lange ) zwangerschap...!