Hoi dames... Ik heb op maandag 21 juni een TP gehad van een 10-cellig embryo na IVF/ICSI en mag officieel aanstaande maandag testen. Nu kon ik het vanmorgen echt niet meer houden en heb een test gedaan. Deze werd meteen positief. De streep is iets lichter dan de controle streep maar onwijs goed te zien, hij is wel net zo dik... Het was een kv 2 voor 5. maar nu ben ik een beetje bang dat de pregnyl (15dgn geleden) er nog inzit of dat de progestoron balletjes er effect op hebben... Oh oh oh ik ben zo dom geweest....
Oei! Dat is spannend meid! Ik heb geen verstand van die medicatie maar hopelijk reageren er zo meiden die dat wel hebben. Ik zou zeggen, test morgen nog eens en is het streepje donkerder dan zal dat niet door de pregnyl komen. Volgens mij kun je niet posi testen door de progesteron balletjes? Heel veel succes en hopelijk heb je snel duidelijkheid!
sylcor meis wat een spanning.. ik heb net als jou de tp 21 gehad.. en ook ik kon me vanmorgen niet inhouden.. en zie hier..
lieverd ik heb het ziekenhuis gebelt en mag er vanuit gaan dat ik gewoon zwanger ben jij dus ook meis!!
@Yippieajee GEFELICITEERD!!! Wat een mooie test!! Lekker genieten nu! @Sylcor Meis, als je net zo'n test hebt, nou dan weet ik het wel hoor!! Dus alvast: GEFELICITEERD!
Thanks allemaal!! Het is zo onwerkelijk, na 2 jaar wachten en meteen de 1e behandeling raak...Ben zo blij... @Jippieyee, mijn test was net zo duidelijk!! Gefeliciteerd meid!!! Grappig, dan zijn we dus gewoon even lang zwanger...