Hoi meiden, Heeft een van jullie ervaring met ovulatietesten na een miskraam? Ik heb 1 1/2 geleden een miskraam gehad en zou denk ik graag snel weer zwanger willen worden. Ik heb al een negatieve zwangerschapstest dus het hcg is uit mijn lichaam. Kan ik weer beginnen met ovulatietesten? Of geeft dit nog een valse uitslag door mijn miskraam? Alvast bedankt. Groetjes Pien
Mij lijkt dat indien het HCG uit je urine is (neg.zw.test) dat je wel weer moet beginnen met ovu.testen maar ik heb er ook niet bijster veel verstand van..... Succes in ieder geval!
Thanks! Ik heb net een testje gedaan maar nog geen ovulatie. Ben benieuwd hoe lang het duurt na een miskraam. Ik twijfel nog wel een beetje of ik de eerste ronde voorbij moet laten gaan omdat er dan misschien een grotere kans is op een tweede miskraam? Weten jullie of dat zo is? Lfs Pien
ik heb nooit een ronde overgeslagen.. heb ook nooit gehoord van gyn of vk dat ik een grotere kans zou hebben op 2e MK, wel zeiden ze dat ik vruchtbaarder zou zijn na een MK
Ik kom net bij de gyn vandaan voor de controle na mijn miskraam vorige week en hij zei dat ik een cyclus over moest slaan. Waarom zeggen ze nooit, maar ik trek me er niks van aan. Heb hier wel eens gelezen dat het te maken heeft met het moeilijker kunnen bepalen van de termijn...
Dat zou super zijn Limmeke! Dan sla ik zeker geen ronde over! Marije: mijn vlk heb ik vandaag nog even gebeld en zij zei inderdaad precies wat jij schrijft: geen grotere kans op een mk maar lastiger te bepalen wanneer je zwanger bent geraakt. Ze noemde het een blind ingeschoten zwangerschap...Ik zou zeggen doe mij er maar een