Man verzint overval uit angst voor zijn vrouw OUDENBOSCH (ANP) - Een 38-jarige inwoner van Oudenbosch die 900 euro had gepind en dat geld vervolgens verbraste tijdens een avondje stappen, heeft uit angst voor de reactie van zijn vrouw een overval verzonnen. De politie ontdekte echter dat zijn aangifte niet klopte en gaf hem een boete van 250 euro, zo meldde ze zondag. De man kwam met het verhaal op de proppen dat drie gewapende overvallers hem bij een tankstation hadden overmeesterd en dat zij hem hadden gedwongen het geld te pinnen. Daarna werd hij in de kofferbak van zijn eigen auto gestopt en op de snelweg vrijgelaten. Maar met een afstandsbediening voor de motor zorgde hij ervoor dat de auto niet verder kon. De mannen sloegen op de vlucht, aldus het briljante scenario. De politie ontdekte tijdens onderzoek bij het tankstation dat bepaalde zaken niet klopten. Uiteindelijk bekende de fantast.
Bwhahaha omg dan vraag ik me echt af wat voor vrouw hij heeft dat hij zou bang is Wel triest hoor als je zon relatie met elkaar hebt hihihi
Ook wel een beetje raar dat ie er 900,-- doorheen jaagt tijdens een avondje stappen zonder dat te overleggen. Ik vind 900,-- veel geld. Ik zou ook echt des duivels worden als mijn man er zomaar 900,-- doorheen zou jagen. Maar ik denk toch niet dat ie bang van me zou worden. Kom ik aan met mijn 1.69 m tegen zijn 1.95 m, haha, nou dat maakt weinig indruk denk ik .
Hihi, als die van mij er zomaar 900 euro doorheen joeg, dan had hij ook alle reden om bang te worden hoor. Zal die niet worden, maar dan komt er wel een duiveltje naar boven denk ik...
Heeft vast en zeker een sprookjes huwlijk!! Wat een verhaal.. Ik zou laaiend zijn geweest,geld weg boete en ook nog een LIEGEN!!