wat erg zeg. Dat ik het hoorde gister was ik helemaal geschokt ervan, was echt ff stil. Je wilt je niet eens het gevoel voorstellen wat die mensen meemaken , dan word je al gek. Laten we hopen dat die lieve kindjes niet geleden hebben, en ze al door de rook buiten westen waren voor het vuur ze bereikte
ze zijn precies gevonden zoals ze in bed zijn gelegd. De lichaampjes waren nog intact dus ze zijn al slapend in de rook gestikt... vreselijk!
pfff vind het echt erg voor die mensen krijg toch kippenvel van die berichten.. wil de nabestaanden allemaal onwijs veel sterkte wensen. Wat ik me afvraag hadden ze rookmelders in huis? Want die kindjes zijn dus niet wakker geworden?
Iemand die ik ken is nog vrij jong en ''ongepland'' (maar wel zeer welkom) zwanger het eerste wat haar ma zei. Wat ben ik blij dat we er iemand bij krijgen in de familie en dat we niemand hoeven af te geven (doelend op dit giga drama!)
Vreselijk, echt heel erg... Ben er gewoon stil van... dit is gewoon your worst nightmare. Moet er niet al te veel aan denken, word er echt helemaal raar van.... (en als ik dat al heb, hoe moet dat voor die mensen zelf dan wel niet zijn...)