Hallo lieve dames, Wij zijn al enige tijd bezig met zwanger worden, helaas is het tot op heden nog niet gelukt. Nu heb ik vaak een week voor mijn ovulatie al pijn in mijn borsten. Het is een soort spierpijn die ook een beetje uitstraalt naar mij armen.. om gek van te worden! Nu heb ik het al sinds de menstruatie en gaat het maar niet weg... Ook heb ik al sinds de menstruatie verschrikkelijke hoofdpijn die ook maar niet weggaat. Ben maar 2 dagen 'echt' ongesteld geweest. Eergisteren heb ik getest en negatief dus zwanger lijkt het me niet, herkent iemand dit? Het is ZO vervelend dat me borsten me zo irriteren en de hoofdpijn ook. Liefs, Lisa
Hallo Lisa. Dit herken ik ook heel erg. Het is vooral dat je er erg mee bezig ben ik denk ook bij elk ding dat het iets is. Meestal als je ongesteld word rond je NOD kan je ervan uitgaan dat je niet zwanger bent. Het kan bloed zijn van de innesteling dat kan kort duren met minder bloed dan normaal. En de pijn van borsten heb ik ook sinds deze maand.
Hoi MissPoes, Dankjewel voor je reactie. Ik ben heel nuchter geworden in symptomen. Ik ga niet zo af meer op symptomen want dat is alleen maar teleurstellend elke keer. Ik denk ook niet dat ik zwanger ben alleen het is bijna geen doen om je de hele maand zo slecht te voelen kwa hoofdpijn en trekkend gevoel aan je borsten. Fijn dat er herkenning is!
He Lisa, als je er zo last van hebt, kan je ook eens contact opnemen met je huisarts. Zeker als je zegt dat je het iedere maand weer hebt.
Haai Lisa, toch is het vervelend om elke maand weer te moeten wachten. Ik hoop voor je dat het raak is maar anders volgende kans pakken! Ik had deze keer voor het eerst pijn in mn borsten na me ovulatie. Daarbij kreeg ik wat puistjes en gister (4 dagen voor mn NOD) verloor ik een klein beetje bloed zonder dat ik buikpijn gehad heb van te voren. Normaal ben ik nooit eerder ongesteld en ook niet zonder buikpijn. Sinds vandaag ben ik ook misselijk en mn borsten voelen wat zwaarder. Ben ook benieuwd, maar als jij het niet vertrouwd met de test moet je eventjes opnieuw testen over een paar daagjes bijv!