Nou.. Ik lucht even mijn hart want ik snap niets meer van mijn cyclus. Ik ben in februari gestopt met de pil. Was toen 13 februari ongesteld. Deze cyclus duurde 36 dagen. Ben toen ongesteld geworden op 20 maart. Als ik even uit ga van deze cyclus, 36 dagen dus, zou ik morgen 23 april weer ongesteld moeten worden. Daar kwam ik net pas achter, ik hield steeds aankomende dinsdag aan (vraag me niet waarom, verkeerd geteld) Ik dacht zelf dat ik twee weken terug mijn eisprong had. Maar ik deed bij toeval afgelopen dinsdag 19 april een ovulatietest en die knalde ervanaf! Positief dus. Nou, ik in de war, want ik dacht dat ik die allang gehad had. Gelukkig die dagen ervoor wel seks gehad. Nu heb ik wel last van verschillende dingen maar goed dat kunnen ook tekenen zijn van een aankomende menstruatie. Kan ik nu morgen al testen (omdat dat mijn NOD is) of kan ik beter wachten omdat ik dinsdag een positieve ovulatie test had? Kan dit ook wat anders betekenen trouwens? Zo. Dat ben ik kwijt
Het kan zijn dat na de pil stop je cyclus wat van slag is en kan dus nog onregelmatig zijn. Als je cyclus wel 36 dagen is dan kan je indd testen want dan zou die positief moeten aangeven als je zwanger bent. Van ovulatietesten heb ik geen verstand niet gebruikt dus kan daar niks over zeggen.
Lastig.. Je cyclus zou makkelijk in de war kunnen zijn, maar een ovulatietest reageert ook op zwangerschapshormoon, dus het zou kunnen dat ie daarom positief was. Maar dat merk je dan vandaag, heb je je test al gedaan?
Jaaa test gedaan! Negatief.. Nog geen enkel spoor van menstruatie te bekennen. Normaal gesproken tussen eisprong en menstruatie gigantisch zere borsten.. Nu nergens last van. Wel super emo en moe. Beetje zenuwslopend dit hoor!
Test van action gebruikt trouwens! Ik wil t nog 1 weekje aankijken. Als ik deze week niet positief test/ongesteld ben geworden, ga ik inderdaad even verder kijken..
ik zou dan die van kv pakken 2v5 die zijn gevoelig namelijk wens je in elk geval heel veel succes en ik zal voor je duimen
Ik zou dan er vanuit gaan dat je eispring op 20-21 april was en daar 14 dagen lf bij optellen. Dat zou betekenen dat je dus 4-5 mei je nod is en ik zou dan pas rond 2 mei gaan testen
Ooh ja dat is ook een goede tip. Duurt verdorie wel weer langggg zeg maar goed is niet anders. Geduld is een schone zaak