Help me alsjeblieft, ik word hier gek van.

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Harvast, Sep 20, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Harvast

Harvast Actief lid

Jun 10, 2012
    243
    0
    0
    Ik heb op cyclusdag 31 een lichte streep gezien, geen tuurstreep, maar een duidelijke lichte streep. Dag 32 weer een duidelijke maar lichte streep. Ik dacht vandaag weer een testje te doen ( dag 34). En de test is omowit!!!

En het ergste vind ik dat alle drie testen uit eenzelfde pak komen. 3x van 1,99 van de wibra. Wat kan dit betekenen iemand ervaring mee?

Moet ik mezelf voorbereiden op een miskraam? :(
    Ik ben zo bang.

2. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Dan is je test van de een op andere dag niet zomaar wit. Dat gaat langzaam.

Hoe lang waren je laatste cyclussen?
    Al lang gestopt met de pil?
    Wanneer heb je je eisprong gehad en hoe heb je deze gevonden?

EDIT:
    Ik zie dat je een koperspiraal hebt gehad en daarna nog ern aantal weken de pil hebt geslikt.

Meid, de kans is zeer zeer groot dat je zwangerschapstest op een eisprong heeft gereageerd en ja, dat is mogelijk. Hebben meerdere dames op dit forum bewezen.

Temeer omdat je nog niet eens weet hoe lang je natuurlijke cyclus is en nee, dit is niet te vergelijken met ern koperspiraal cyclus. Want dan is je cyclus sowieso regelmatig.

3. pietje1987

pietje1987 Niet meer actief

Ha Harvast,

Wanneer is je NOD? Ben je in de gelegenheid om wat andere testen in huis te halen?

4. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Wat vervelend zeg...
    Heb geen ervaring met deze testen. Dus weet niet of ze vals-positieve streepjes geven. Misschien kun je vandaag naar Kruidvat? Zou even ander testje doen.

5. Harvast

Harvast Actief lid

Jun 10, 2012
    243
    0
    0
    Bedankt voor je snelle reactie!! Ik waardeer het enorm

JA idd een koperspiraal met een hele regelmatige cyclus. En nu gestopt na 3 weken pilgebruik.

Ik kan nu helaas geen testjes halen, maar het zou een eisprong kunnen zijn. Helemaal niet aan gedacht.

Ik wist niet eens dat een zw.test op een eisprong kan reageren!!??

Mijn temperatuur was hiervoor steeds rond de 37 en boven, daarom dacht ik dat het een zwangerschap is. IS de temp voor de eisprong niet wat lager?

6. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

Jun 23, 2014
    7,299
    6
    38
    Cyclusdagen zeggen niks over je eisprong en hoe lang je dan zwanger zou zijn. Ik denk ook dat de kans het grootste is dat de test op je eisprong heeft gereageerd.

7. Harvast

Harvast Actief lid

Jun 10, 2012
    243
    0
    0
    Door pilgebruik geen duidelijke nod kunnen berekenen. Ik ging gewoon uit van een 29 dagen cyclus. Ik had op de 29 een neg.test trouwens.

8. Harvast

Harvast Actief lid

Jun 10, 2012
    243
    0
    0
    Het is gelukt om een testje te halen.
    Nou snap ik er helemaal niks van!

De test vanmorgen met ochtendurine was dus omowit.
    En nu de test met middagurine, is heel licht, lichter dan de eerste twee, ( een tuurstreepje).

Temperatuur is nog steeds 37.
    Hoort het bij een miskraam dat de test steeds lichter wordt?

9. xElles

xElles VIP lid

May 24, 2013
    9,575
    2,232
    113
    Kun je eens een foto plaatsen?
    Aflopende testen zijn inderdaad niet goed.

10. Harvast

Harvast Actief lid

Jun 10, 2012
    243
    0
    0
    Ja hoor, het lukt nu even niet. Maar ik zal ze straks plaatsen.

11. berbel

berbel Fanatiek lid

Nov 25, 2005
    2,800
    96
    48
    Kan mij niet voorstellen dat de test in 2 dagen zo afloopt.
    Zijn alle testen die je gedaan hebt van hetzelfde merk?
    Kan je nog een KV kopen?
    Ik wacht je foto's even af.

12. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Ben ook wel benieuwd naar de foto's

13. Harvast

Harvast Actief lid

Jun 10, 2012
    243
    0
    0
    Die van dag 31,31 en vandaag ochtend zijn van de wibra.
    Die van de middag was van de action. Maar ik heb begrepen dat ze hetzelfde merk zijn?

14. Harvast

Harvast Actief lid

Jun 10, 2012
    243
    0
    0
    Dames, ik weet niet wanneer mijn nod is en de tijd van mijn eisprong is onbekend. Dit komt door het stoppen na een pilgebruik van 3 weken. Dus voor het gemak gebruik ik de cyclusdagen..
    Wegens allerlei klachten heb ik op dag 26 en 29 van mijn cyclus negatief getest. Dag 31 (middagurine) en 32 (ochtendurine) heb ik positief getest met wibra zw.test ( zie foto's)

Vandaag cd 34 heb ik in de ochtend met een wibratest negatief getest ( geen foto)
    En in de middag een tuurtestje met actiontest. Je ziet het in het echt beter.
    20140920_161137.jpg

20140920_161220.jpg

15. Harvast

Harvast Actief lid

Jun 10, 2012
    243
    0
    0
  16. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Heel bizar dit.
    Ik zou nog een paar daagjes wachten en anders om een bloedtest vragen bij de HA, dan weet je het zeker :)

17. Music Mama

Music Mama Fanatiek lid

Jun 4, 2012
    1,440
    0
    36
    Ik vind je strepen op de foto's duidelijk hoor! Ik zou als ik jou was een kruitvat 2 voor 5 euro halen.. en als je daar positieve uitslagen krijgt een clearblue digital halen.. ik heb toch goede hoop hoor voor je!!

18. Emily27

Emily27 Fanatiek lid

Nov 14, 2011
    2,616
    2
    0
    Lijken me wel sowieso streepjes van een zwangerschap eigenlijk. Of hij goed gaat of niet is moeilijk te voorspellen. Ook omdat je je cyclus niet precies weet.
    Ik zag trouwens dat een aantal mensen hier zeiden dat je bij een vmk niet zo plots van streepje naar omowit kan gaan; dit is niet waar. Dat kan wel degelijk, heb ik zelf ook ooit gehad. Overigens verloopt een dergelijk vroege miskraam weinig anders dan een normale menstruatie, dus je hoeft je nergens echt op voor te bereiden. Bij mij was het toen wat heviger, wat langer, en wat meer 'hormonaal' qua gevoel - maar geen heel gekke dingen.
    Een andere keer ging het een weekje verder mis en toen was het wel meer een echte miskraam, incl nog een maand positieve testjes houden enzo.
    Welke kant het bij jou op gaat weet ik niet! Hopelijk gewoon wat vage testjes die hun werk niet helemaal goed doen, en over een aantal dagen een duidelijke teststreep.

19. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

Nov 17, 2010
    3,050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Ik vind ze echt positief hoor!

20. angel02

angel02 Fanatiek lid

May 23, 2014
    3,866
    1,943
    113
    Ik zie wel streepjes hoor evn kruidvat 2v5 doen.succes ;)

Share This Page