4 dpo roze verlies??

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door xiomara113, 9 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xiomara113

xiomara113 Actief lid

23 mrt 2012
    474
    0
    16
    hey meiden
    even snel een vraag
    zit nu 4dpo en heb sinds 3 dgn last van gevoelige borsten en ongy krampen. nou dat ik niks bijzonders volgend mij maar heb vandaag wat licht roze verlies gehad. heb alleen nog last van ongy krampen.
    het lijkt mij veeeel te vroeg voor een eventuele innesteling. maar zou dit nog van je ei sprong kunnen zijn of is dit iets anders?? graag advies!!

alvast bedankt;)

2. werveltje

werveltje Niet meer actief

Het kan allemaal. Ik heb afgelopen maand in ook (waarschijnlijk in de vruchtbare periode) ook roze bloedverlies gehad, dit hield een aantal dagen aan...ik had verder geen ongi krampen of pijnlijke borsten. Ook deed ik niet aan temperaturen of iets dergelijks, dus weet niet precies wanneer mijn eisprong is geweest. Echt dagen erna begon het weer, dus ik dacht raar, want dat heb ik in de cyclussen hiervoor nooit gehad. Nu blijk ik zwanger te zijn en week voor NOD begon het weer met roze verlies, niet elke dag maar wel regelmatig. Vandaag is het weer gestopt, maar het zal vast weer terugkomen;)

Ik denk dus dat het bij je eisprong kan horen, maar bij mij hoort het ook bij innesteling. Alleen lijkt me 4DPO iets te vroeg daarvoor, maar je hebt natuurlijk altijd uitzonderingen.

3. xiomara113

xiomara113 Actief lid

23 mrt 2012
    474
    0
    16
    hey werveltje
    bedankt voor je reactie, het is idd in mijn ogen te vroeg voor een innesteling plus dat ik pcos heb en er helemaal geen vertrouwen in heb dat ik een ei sprong heb gehad. ik hoop dat mijn temp hoog blijft dan is het wel gebeurd deze maand!

iemand nog een idee??

4. xiomara113

xiomara113 Actief lid

23 mrt 2012
    474
    0
    16
    iemand nog een idee???

Deel Deze Pagina