Op basis van dit artikel lijkt me dat een positieve lh test op dag 8 zelf nog kan (en dan springen op dag 10) Yay!
Oh gelukkig maar, zit er een beetje mee dat mijn ei elke keer zo vroeg springt. Heeft ie dan wel genoeg tijd om te rijpen zodat ik zwanger kan worden
Snap ik, maar zoals ik het lees is jouw eisprong normaal. Er zijn veel variaties van normaal, en die van jou is lekker vroeg
Lekker normaal vroeg dus Gelukkig maar, zat er wel een beetje mee en omdat het op mijn leeftijd al wat lastiger zou kunnen zijn helemaal
Snap ik, het is allemaal al spannend. En als er dan dingen bij komen als leeftijd, en eventuele andere uitdagingen wordt het helemaal een ding. Gelukkig niks aan het handje
Maar ja afgelopen ronde ws vmk gehad dus het kan nog wel Testen waren waarschijnlijk niet vals positief
Geloof ik ook niet zo in. Had het in augustus ook. 2 dagen iets en daarna weg en heftige ms. Hopelijk deze maand raak!
Klopt, zelfs de predictor stond wat op. Wel vaag maar stond wel wat, daarna zware ms met stolsels dus was wel wat
Je eisprong moet niet voor cyclusdag 7-8 zijn. Anders is er te weinig tijd om een follikel te laten groeien en te rijpen. Als je rond dag 10 zit, is dat dus prima.