RRR bij oudere kindjes en minder slapen overdag..

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door imke, 23 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. imke

imke Actief lid

26 sep 2006
    187
    0
    0
    Verpleegkundige
    Uden
    Sinds twee weken is Saar na een half uur alweer wakker, ze kan zich meestal zelf wel vermaken een uur in bed maar slapen is er niet meer bij. Tot voorkort sliep ze tussen elke voeding een aantal uur..
    Ook zie ik dat ze wel moe is, maar ze geeft er niet meer aan toe of zo.
    S avonds rond 18.00 is ze doodop!Dus weer naar bed maar dan is het altijd +/- 1uur huilen: zo zielig. Maar ja nu begint ze overdag ook soms te huilen.
    Herkennen jullie dit?
    We deden eerst alles volgens de RRR (slapen, wakker worden, eten, samen spelen, alleen spelen, naar bed) maar nu ze overdag 2 uur wakker is per keer vraag ik me af hoe we het best de regelmaat er kunnen inhouden..

2. peetjuh23

peetjuh23 Fanatiek lid

9 okt 2006
    2.351
    0
    0
    overijssel
    Ik lees mee want ik zit hier met precies hetzelfde.!

3. Marijntje

Marijntje Bekend lid

9 nov 2006
    674
    0
    0
    Secretaresse
    Amersfoort
    Heeft ze niet gewoon honger? Of kan het daar niet aan liggen? Hier is het vaak zo dat wanneer ze slechter gaat slapen overdag en 'snachts wakker wordt dat ze meer wil eten. Maar goed, dat kan met 8 maanden natuurlijk gewoon anders zijn. Volgens mij is er rond 8 1/2 maand ook een sprong toch? Ik hoop voor jullie dat het snel beter gaat met het slapen want ik weet hoe lekker het is als ze veeeeeeeel slapen...hi hi.

Succes, M

4. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.480
    113
    Misschien toch een ander schema bedenken en er 1 slaapje tussen uit halen?

Kylian wilde met 8 maanden zijn slaapje van 5 tot 6 niet meer doen, eerst een half uur liggen krijzen uiteindelijk voor een kwartiertje in slaap vallen.
    We zijn toen over gegaan naar alleen een middagslaapje en toen ging het wel weer.

Groetjes Anita

Deel Deze Pagina