Pff even balen zeg!!

Discussion in 'De lounge' started by Miranti, Sep 16, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Miranti

Miranti Fanatiek lid

Jan 1, 2013
    1,445
    0
    36
    Nou ik moet het even kwijt hoor..

Onze kat heeft epilepsie. Die krijgt daarvoor morgen nog een bloedonderzoek.. Kost allemaal weer geld zat. En dit is al de zoveelste financiele tegenvaller in korte tijd.. En we zitten al niet zo ruim :(..

En dan hoor ik ook net nog dat de organisatie waar ik voor werk 'vreest voor hun bestaan'... Dus ik misschien ook over paar maanden wel op straat sta..

Nu wil ik helemaal snel bevallen, dan heb ik even wat leuks om om handen! ;):)

Zo dat is er uit...

2. Lentekriebel

Lentekriebel Fanatiek lid

Sep 11, 2011
    1,384
    0
    0
    Meid, wat balen allemaal zeg.
    Ik kan helaas niets voor je doen, maar wil je wel een dikke virtuele knuffel geven!

Veel plezier met je kleine vent straks!

3. happyglow

happyglow Fanatiek lid

Oct 18, 2012
    2,101
    0
    0
    Accountmanager Binnendienst
    Maarssen
    He meid wat een rotsituatie! Ken het probleem. Onze kat moest gesteriliseerd worden, we staan op het punt om de 3e op de wereld te zetten en mijn man is net verteld dat zijn salaris (wat al weinig is) nog verder naar beneden gaat en het bedrijf het misschien niet redt... En hij is de enige kostwinnaar bij ons... Daarnaast gaan we deze maand ook ons huis kopen dus daar zit ook heel veel geld in. Daarnaast hebben we 2 verjaardagen deze maand (van onze andere kinderen) dus kost ook weer geld...

balen is dat he? Nou gewoon aan leuke dingen denken en die spruit in je buik op de wereld zetten! Komt helemaal goed!

Veel sterkte en een dikke knuffel, komt vast helemaal goed!

4. Miranti

Miranti Fanatiek lid

Jan 1, 2013
    1,445
    0
    36
    Thnx meiden.. Ik moest het ook gewoon ff kwijt. Zit niet echt mee laatste tijd. Dus dit kan er ook nog wel bij he haha.

Happyglow, jij ook sterkte ermee meid!! Balen zeg..

Share This Page