4 eitjes

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Tamsin, 4 jan 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tamsin

Tamsin Nieuw lid

4 jan 2019
    2
    0
    1
    Vrouw
    Ik heb 4 eitjes van 17.8, 16.8, 16.3 en 15.9. De arts heeft nu geadviseerd om niet te vrijen omdat ze de kans op een vierling groot vind. Niet vrijen voelt voor ons erg tegenstrijdig. We zijn al een tijd bezig en het ziekenhuis heeft nogal wat foutjes gemaakt. We willen deze ronde eigenlijk niet voorbij laten gaan. Ik heb pregnyl gekregen om de eitjes te laten springen zodat ik wel ongesteld word. Wij zitten nu heel erg te twijfelen over wat te doen.

Wie heeft hier ervaring mee? En wat heb je gedaan?

2. Rosalyn

Rosalyn Fanatiek lid

6 jan 2013
    1.272
    108
    63
    Maatschappelijk Werker
    Zuid-Holland
    Moeilijke keuze! De kans bestaat dat er 4 eitjes bevrucht worden.. wij komen ook uit de mmm en manlief slecht zaad dus ik had de sprong gewaagt maar zou daarna toch wel beetje bang zijn voor meer als 2 :eek:

3. Mauzy82

Mauzy82 Niet meer actief

Wij hadden afgelopen ronde iui meer dan 6 eitjes. Tijdens iui geen succes gehad. Pregnyl gespoten voor eisprong.
    Maar toch zelf geklust en de kans gewaagd. Ook ivm slechter zaad van mn partner. Dus ja... wij hadden zoiets van met iui geen succes waarom dan nu wel. Uiteindelijk ongi geworden. Maar als t raak was geweest hadden we dan wel gezien hoe en wat.

4. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Vorige ronde 3 eitjes van boven de 17 eentje onder de 14 13.9 maar omdat hij tegen de 14 aan zat mochten we niet door gaan uit eindelijk wel gemeenschap gehad maar natuurlijk niet zwanger. 'afgelopen drie jaar is het ook niet gelukt ondanks elke maand een mooie eisprong dus ging er al wel vanuit'

Morgen weer follikel meeting en er leken er weer 4 te groeien ondanks minderen stimulatie 1 van 16 1 van 15 2 van 11. Als die kleintjes mee zijn gaan groeien mag het deze ronde weer niet door gaan.

5. miniVosje

miniVosje Fanatiek lid

13 apr 2017
    2.538
    1.685
    113
    Hier 2x achter elkaar deze situatie gehad met 5 eitjes. Wij hebben toen gewoon sex gehad. (Vriend heeft ook slecht zaad)

Hier had ik de instelling. Na 3 jaar lukte het niet bij ons, hoe groot is de kans dat het nu bij alle 5 wel lukt...

Uiteindelijk door iui zwanger geworden

Deel Deze Pagina