Hoi, ik vroeg me bovenstaande gewoon af. Liefst gebruik ik er 10 verschillende, maar vrees dat het na 1 jaar niet meer goed is. Liefst gebruik ik die van de Bodyshop. Hoeveel flessen hebben jullie openstaan?
Een heleboel.. heel veel van mezelf, een paar van mijn man en dochter heeft ook meerdere (wel veel van zwitsal, maar de ene voor als haar huid droog is, eentje zonder parfum, een normale en 1 voor als ze verkouden is)
Ik heb meestal een stuk of drie open voor mezelf en dan nog eentje voor de kids en mijn man is net een wijf dus die heeft er nog wel een stuk of 3 open staan, dus ik heb voor antwoord 3 gekozen
Ik heb er nu 1, maar soms ook twee tegelijk geopend. Meer vind ik een beetje overdreven. En we hebben altijd 1 shampoo tegelijk.
Ik heb echt een hele verzameling: zeker drie van Dove, nog een paar van de Bodyshop, scrub-douchegel, huismerk, een stuk of vier van Fa, dan nog een algemene die we alle drie kunnen gebruiken. Het is maar net waar ik op dat moment zin in heb. Verder heeft mijn man ook een stuk of vier open en onze meid heeft aparte. Mijn man en ik gebruiken dezelfde shampoo, maar ik gebruik er nog cremespoeling bij. En onze meid heeft smurfenshampoo. Omdat ik zoveel verschillende heb, doe ik heel lang met één fles. Ik heb nog nooit gemerkt dat het niet meer goed was. Zeker de merk-gels blijven goed, omdat ze geconcentreerd zijn. Als je van dat goedkope waterige spul hebt, gaat het na verloop van tijd schiften.
Hier heel wat.. Voor mijn man 1, kids 3, mijzelf nog wel meer.. Maar gebruik ze dan ook gerust twee jaar of iets hoor. Zolang het lekker ruikt heb ik er geen probleem mee dat het lang open staat
Ik heb "meer dan 7" ingevuld. Ik heb een badrand vol met Lush, dus dan is het al snel raak. Ik geloof dat er 9 flessen opstaan bij mij
bij mij thuis staan er meestal drie open, mijn vriend gebruikt ALTIJD sanex douchegel en ik varieer nu een beetje met wat er in de aanbieding is op dit moment gebruik ik er een van palmolive..
Pfoe.. Iets met kokos van de Action, douche mousse van de Hema (favoriet!), melkmeisje, sanex, Cars zeep voor Damiën, zwitsal voor Damiën, dan kom ik dus op 6! En dan heb ik ook nog een stuk of 7 verschillende shampoos