Je moet even zoeken op de site, maar er staat een Mega Mindy DVD op die 0,0 euro kost en ook Feeenvleugeltjes van 0,0 euro!
roodkapje gefeliciteerd met je 1000ste bericht! (wie ben je nog meer dan?!?!?) maar ff over het topic: Staat er niet ergens op de site dat de prijzen onder voorbehoud zijn?!? Ik denk dat de prijzen die nu op 0,00 staan een foutje is van de webshop, de meeste goede webshops zijn goed ingedekt voor dit soort geintjes! Maar als je de link hier kan plaatsen graag!
ik had eerst een andere naam! En met die had ik er al veel meer als 1000 Ik zat ook al te denken dat als je bij betalen bent dat je dan opeens wel de juiste prijst krijgt. Zou wel erg apart zijn 0,00
Haha ja had t eigenlijk op moeten schrijven, maar als ik jouwe zie zal t rond de 4000 zijn geweest want jij bent hier een jaar langer als mij
ik ben helemaal niet nieuwschierig hoor hahahahaahahahaha, maar zit nu wel te denken wie jij dan was hahahahahaha! Ik denk echt dat die prijzen niet kloppen. Zou wel heel dom van zo'n grote webshop zijn als ze daar niet voor zijn ingedekt!