Hallo, Onze dame is nu een week oud en was erg groot bij de geboorte. (56 cm en 4700 gram) Nu zit ze momenteeel op 7 voedingen maar ik heb het idee dat ik maar beter naar 6 zou kunnen overstappen. Ze drinkt nu vaker flesjes van 100 cc leeg en 3 uur later moet ik haar dan echt wakker maken voor een volgende voeding. Ze drinkt dan wel maar soms valt ze na 60 cc weer in slaap waardoor ze ineens 2 uur later weer komt etc etc. Vannacht heeft ze trouwens na 2x een flinke fles al doorgeslapen van kwart voor 12 tot half 6. Ook spuugt ze wel eens als er maar 3 uur tussen de flessen zit dus voor mijn gevoel zit er dan te weinig tijd tussen. (terwijl ze 100 cc al een dag of drie goed kan leegdrinken bij honger) Ik weet dat ze pas een week oud is maar is het wellicht niet beter voor haar om op 6 voedingen over te gaan? Nu meldt ze zich eigenlijk nooit voor een fles behalve 's nachts (als we haar gewoon zelf afwachten).
Beste Kitty07, Het is geen probleem om jouw dochtertje 6 voedingen te geven, als jij denkt dat zij het daar beter op doet. Groet, Anne