Hallo meiden, Wij geven onze meid nutramigen en na een maand op deze voeding voor KMA en LI heeft onze meid uiteindelijk toch eczeem gekregen.. dus ook de voeding wil uiteindelijk niets zeggen voor wat betreft het eczeem. We hebben nu het wasmiddel veranderd naar neutral, heeft iemand een idee hoe lang het duurt voordat zichtbaar wordt of dat helpt? De dietiste zei ook al dat het vreemd was dat ze na een maand nutramigen nog eczeem kreeg en dat het dan hoogstwaarschijnlijk niet aan de voeding ligt, maar aan invloeden van buitenaf. Dus het zou nu toch zichtbaar moeten zijn als het aan het wasmiddel lag. We zijn nu een week verder sinds alles gewassen is met neutral en nu is het wel iets minder vurig, maar nu zijn we toevallig ook begonnen met smeren van vaseline paraffine op advies van de ka. Dus de vraag is nu is het minder vurig van het smeren of van het wasmiddel? En als het aan het wasmiddel ligt, moet het eczeem dan weer helemaal verdwijnen? Het is namelijk heel heftig, ze zit echt helemaal onder van haar hals tot aan haar navel en op haar armen zitten wat plekjes verpreid en op haar knietjes. Ook vraag ik me af of babyrooibosthee zou kunnen helpen, die tip kreeg ik van de week. Maar vraag me af of dit klopt? Alvast bedankt! Misschien past het onderwerp beter onder gewoon voeding.. maar dan mag hij verplaatst worden! Weet het niet precies..