Ik maak me een beetje zorgen om mijn kleine meisje.. Sanne is nu 10 weken oud en met dit warme weer drinkt ze haar flessen erg slecht!! Ze krijgt 150/5 en soms laat ze wel 80 cc van een fles staan... De plasluiers zijn nog wel goed en ze is verder wel vrolijk Vandaag probeerde ik om het met een lepeltje naar binnen te krijgen maar helaas ze ging hevig protesteren!! ook water wil ze niet drinken.. Nou weet ik wel dat wij ook minder trek hebben met die warmte.. Maar toch maak ik me een beetje zorgen.. Wie zijn kleine heeft hier ook last van en kan mijn bezorgdheid een beetje weg nemen Liefs van Agnes
Hier ook last van helaas. Ik geef hem nu wat meer flesjes, zodat hij wel gewoon binnen krijgt wat hij nodig heeft. Komt jouw kindje ook niet vanzelf dan eerder vragen voor een voeding? Hier is dat wel het geval namelijk. Op zich logisch omdat hij toch veel minder drinkt heeft hij weer eerder zin in een flesje.
Nee dat is ook zo raar.. Ze komt niet eerder voor een voeding ik bied hem na 2 uur zelf aan (eerder omdat ze ze niet leeg drinkt) maar soms wil ze hem dan ook echt niet en wordt dan ontzettend boos...
Ik heb er eergisteren ook een topic over geopend "help ik krijg er niks meer in" of zoiets Mijn zoontje drinkt normaal 200cc en nu soms maar 50! Ik maak me best zorgen ook omdat ie aan de diaree is en vanavond heeft ie ook overgegeven. Gisteren inentingen gehad, misschien komt t daarvan? Wat wel iets helpt is koelen. Lauwe melk ipv warm, liggen op een wippertje ipv op schoot tijdens het drinken, nat washandje op zn voorhoofd en dehele dag alleen in een pamper of rompertje.
Onze zoontje (2 weken) drinkt ook erg slecht. De ene keer 100 cc. en de andere keer maar 60! Hij duwt gewoon het speentje uit zijn mond en drinkt niks meer. Ben blij te lezen dat ik niet de enige ben. Ik dacht dat hij een probleemdrinker was.. Elders lees ik van een koud washandje op het voorhoofd voor de warmte. Ik ga dat straks eens proberen!